וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלי, אני מלא ביטחון"

השוויצרי חגג אחרי הקאמבק הגדול והעלייה לחצי גמר ווימבלדון על חשבון מארין צ'יליץ': "הרבה זמן לא שיחקתי חמש מערכות והרגשתי מצוין, זה מעניק לי ביטחון". צ'יליץ': "זו אכזבה עצומה"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
מקבל הרבה ביטחון. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר הצליח לחזור היום (רביעי) בפעם העשירית בקריירה שלו מפיגור של שתי מערכות לניצחון. השוויצרי עשה את זה עם 7:6 (4), 6:4, 3:6, 6:7 (9), 3:6 מול מארין צ'יליץ' ועלה לחצי גמר ווימבלדון. גם אנדי מארי נזקק לחמש מערכות. המדורג שני בעולם ניצח 6:7 (10), 1:6, 6:3, 6:4, 1:6 את ג'ו ווילפריד צונגה וגם הוא עלה לארבעת הגדולים.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
איזה ערב מדכדך מבחינתו. צ'יליץ'/רויטרס

פדרר אמר אחרי המשחק: "זה נהדר לנצח במשחקים כאלה כשאתה חוזר מפיגור של שתי מערכות. זה נדיר ואני נהנה מזה מאוד. תמיד כשאתה מציל נקודות משחק, זה משמח מאוד. נלחמתי, האמנתי והצלחתי לעשות את זה. זה נהדר בכל כך הרבה רמות. היו לי הרבה משחקים גדולים בקריירה, אבל זה ענק כי זה במגרש המרכזי בווימבלדון ומשאיר לי אפשרות לזכות בטורניר. זה ככל הנראה לא המשחק הכי גדול בקריירה שלי, אבל אחד מהם. לנצח במשחק כזה, לבחון את הגוף, להילחם ולהיות בקרב פיזי, זו הרגשה שלא תיאמן. זה היה ניצחון אמוציונלי ומרגש. זה נהדר והייתי שמח מאוד שהרגשתי חזק כמו שהרגשתי. האמנתי בעצמי ולפני שהרגשתי, כבר הגשתי לניצחון. לפעמים אתה מרגיש שההר שאתה צריך לטפס עליו הוא עצום, אבל הצלחתי לעשות את זה.

"המשחק היה עם הגשות עצומות ומכות גדולות, הרגשתי שהוא המטיר עליי אייסים וזה דבר שאני בדרך כלל לא מרגיש. הוא הגיש מולי 15 או 20 אייסים בשתי המערכות הראשונות וזה נדיר מאוד אצלי כשזה לא מול איזנר או קרלוביץ'. בשלוש המערכות שלאחר מכן הצלחתי לקרוא את ההגשות שלו טוב יותר, הרגשתי אותן טוב יותר. הוא שיחק מצוין, הוא הגיש נהדר ולא קיבלתי בכלל הזדמנויות. בשנה שעברה לא שיחקתי משחק של חמש מערכות כל השנה. זו הפעם הראשונה שאני מגיע לחמש מערכות אחרי הרבה זמן. משחק של חמש מערכות בוחן אותך ואת הגוף שלך. הייתי סקרן מאוד ודחפתי את עצמי להגיע לקו הסיום כי הרגשתי טוב מבחינה פיזית. אני מקבל הרבה ביטחון מהניצחון הזה.

"הייתה לי אמונה אמיתית בעצמי ואלה חדשות נהדרות בשבילי. אני מאושר מאוד שאני לא צריך לעלות על טיסה עכשיו. המשחק היום היה אפי והוא אחד המשחקים הגדולים ששיחקתי בקריירה, אני לא זוכר שחזרתי מפיגור של שתי מערכות במגרש המרכזי בווימבלדון. אני חושב ששיחקתי טניס טוב".

עוד באותו נושא

ווימבלדון: קאמבק ענק לרוג'ר פדרר בדרך לחצי הגמר, גם מארי עלה

לכתבה המלאה
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
שחרר הרבה לחץ. מארי/רויטרס

מארין צ'יליץ': "זו אכזבה גדולה מאוד בשבילי, אבל אני חושב ששיחקתי טניס מצוין. ידעתי שהוא לא ירפה כשהגענו למערכה החמישית. הוא הגיש טוב מאוד ואפילו במשחקון בו הוא שבר אותי במערכה החמישית לא שיחקתי רע כל כך, הוא החזיר מצוין במשחקון הזה. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני מפסיד במשחק אחרי שהובלתי בשתי מערכות ואני חושב שבכל המערכות שיחקתי טניס די טוב.

"אם היינו חוזרים לשחק שוב, הייתי מנסה להיות אגרסיבי יותר בהזדמנויות שהיו לי. אולי קצת היססתי ולא לקחתי את ההזדמנויות שלי ולא הוצאתי את המיטב שלי. רוג'ר הוא לא על-אנושי, אבל הוא לא מאט. הוא מהיר מאוד עדיין וזה אחד היתרונות שלא להרבה אנשים יש. זה משהו שאתה נולד איתו. הוא יכול להתאים את המהירות שלו עם החבטות שלו. הרגשתי היום ששיחקתי בצורה נכונה".

מארי אמר אחרי המשחק: "צונגה אחד משחקני הדשא הטובים בעולם. הוא עלה והצליח להוציא כמה חבטות העברה גדולות ברגעים קריטיים, הוא החזיר את הכדור מצוין. הוא שילב הכול ממש טוב, אז צריך לתת לו קרדיט על איך שהוא חזר ונכנס למשחק. הוא שיחק ממש טוב. היה לו קשה להפסיד במערכה הראשונה, ואז רצתי וברחתי בשנייה, אבל הוא המשיך להילחם עד הסוף והיה משחק נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully