וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו ממתין לכרטיס הטיסה מהנהלת סכנין, שמעוניינת בספורי

6.7.2016 / 16:30

הברזילאי נעדר מאימון הפתיחה בשל העובדה כי עדיין לא ארגנו לו כרטיס טיסה, לחבריו אמר: "רוצה לחזור, מקווה שזה ייפתר". קשר הפועל תל אביב על הכוונת, תקווה כי ג'אבר וחבשי ישוחררו ממכבי חיפה

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מחכה בברזיל. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

בני סכנין פתחה אתמול (שלישי) את אימוניה ובצל העובדה שטרם השלימה את הסגל, גם ז'אורז'יניו שהיה השחקן המוביל של הקבוצה בעונה החולפת, נעדר מאימון הפתיחה. בקרב השחקנים ההיעדרות של הברזילאי עוררה שאלות רבות ולוואלה! ספורט נודע שהשחקן לא הגיע לאימון הפתיחה בשל העובדה שהנהלת סכנין עדיין לא הזמינה לו כרטיסי טיסה לארץ.

השחקן עצמו הביע עניין לחזור כבר לפני מספר ימים כדי לפתוח את העונה עם שאר חבריו ולא להחמיץ אימוני טרום עונה במטרה לחזור לכושר אחרי הפגרה ואחרי הפציעה שהייתה לו, אלא שעד כה (רביעי בבוקר) השחקן לא קיבל כרטיס טיסה והוא מחכה בברזיל למוצא פיהם של אנשי המועדון. "אני מאוד רוצה להיות יחד עם שאר השחקנים", אמר לחבריו בארץ שתהו היכן הוא, "אני מקווה שזה ייפתר במהרה כי באמת אין לי מושג מה קורה כאן. זה לא בסדר שכולם בארץ והתחילו אימונים ואני לא".

עוד בנושא:
בני סכנין הודיעה לוויאם עמאשה: החוזה שלך במועדון מבוטל
מאזן גנאים תוקף: "כנראה שאנחנו לא חלק ממדינת ישראל, לא קיבלנו שקל"

שחקן מכבי חיפה עטאא ג'אבר. יוסי ציפקיס
יגיע לסכנין? עטאא/יוסי ציפקיס

גורם במועדון טען שכבר בימים הקרובים העניין יסתדר ושהעניין התרחש בשל בעיה במשרד הנסיעות איתו הקבוצה עובדת. "בימים הקרובים הוא יעלה על מטוס ויצטרף לאימונים", אמר אותו גורם בהנהלה". הבעיה הייתה שסוכן הנסיעות נרדם בשמירה אבל בימים הקרובים הוא כבר יגיע לארץ".

בתוך כך, בקבוצה מנסים להתחזק ופנו לנציגיו של קשר הפועל תל אביב רמזי ספורי. אם האדומים יסכימו לשחרר את ספורי, בסכנין יגישו לו הצעה רשמית כדי להפוך אותו לחיזוק השני הקיץ אחרי סיראז' נסאר.

בעניין אחר, בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות במכבי חיפה בעניינם של אייל גולסה ושלומי אזולאי. בסכנין מעריכים שאם אחד מהשניים יחתום יהיה ניתן להפעיל לחץ כדי לקבל בהשאלה את עטאא ג'אבר, כשההערכה שגם השחקן אם יבין שהוא נדחק לספסל יבקש לבוא לסכנין לעונת השאלה. במקביל, בקבוצה רוצים לשאול את עאיד חבשי כאשר בשלב זה מלבד אברהם פאס אין בלם בכיר בקבוצה והרצון לראות את חבשי גדול.

עדכון ראשון: 10:37

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הרכש השני של אבוקסיס? ספורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully