וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הודיעה לוויאם עמאשה: החוזה שלך במועדון מבוטל

5.7.2016 / 17:07

בשל הסיכום עם רעננה, בקבוצה טענו כי פינו תקציב לשחקנים אחרים ובישרו לחלוץ שהוא משוחרר. עמאשה יחפש קבוצה אחרת: "לא רוצה להילחם". דאגה מדלילות הסגל: "צריך לנצל את המומנטום"

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
לאן עכשיו? עמאשה/קובי אליהו

הנהלת בני סכנין הודיעה לוויאם עמאשה שמבחינתה הוא לא שייך עוד לקבוצה, ושהוא מתבקש לא להגיע לאימון הפתיחה שנערך הערב (שלישי) ולכל אלה שלאחריו. כזכור, החלוץ קיבל הודעה שאינו בתוכניות המקצועיות וסיכם עם הפועל רעננה, אך רגע לפני החתימה המשא ומתן פוצץ ועמאשה דרש לחזור להתאמן בסכנין ולשוב לסגל הקבוצה, כשגם חלק מאנשי המועדון התבטאו שכך יהיה. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שיו"ר המועדון מוחמד אבו יונס פנה לעמאשה והודיע לו שהוא משוחרר, ושבשל עזיבתו הצפויה לרעננה פינו בסכנין תקציב לשחקנים אחרים, ועל כן מבחינתם החוזה מבוטל.

בשלב זה עמאשה מנסה למצוא קבוצה אחרת ולא ידרוש את החוזה שלו, אך אם ייתקל בבעיות, עשוי לדרוש מסכנין לכבד את החוזה. "קיבלתי הודעה לא להגיע", אמר עאמשה שאישר את הידיעה לוואלה! ספורט, "אני לא רוצה להילחם ואני מבין אותם. נראה מה יהיה בעתיד".

מלבד עמאשה, בבני סכנין מודאגים מאוד מכך שעם פתיחת האימונים הסגל רחוק מלהיות מושלם, ובקבוצה מכוונים לצרף עוד שני בלמים לסגל ועוד שניים או שלושה שחקנים לחלק הקדמי לאור עזיבתם של שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי. במועדון רוצים מאוד לראות את שחר הירש או שובל גוזלן מגיעים אך בשלב זה הירש מנסה למצות אופציות אחרות בעוד שגוזלן עדיין לא קיבל אור ירוק לעזוב את מכבי חיפה ולצאת להשאלה בעונה הקרובה.

במקביל אליהם, בסכנין עדיין מחפשים זרים אך העובדה שעד כה אף אחד לא חתם מדאיגה מאוד את אנשי הצוות המקצועי וכן את השחקנים שנמצאים בקבוצה. "אחרי העונה שעברה היה צריך לנצל את המומנטום ולהחתים מהר שחקנים כדי להבטיח קבוצה שתיאבק שוב בצמרת", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו סומכים על הצוות וההנהלה שיבנו קבוצה טובה בסופו של דבר".

אברהם פאס ו-וונדרסון הגיעו לאימון הראשון כאשר זאורז'יניו יגיע רק בעוד כמה ימים לארץ ויחבור לקבוצה. גם רן קדוש שעשוי לעזוב להפועל כפר סבא הגיע לאימון משום שיוסי אבוקסיס אינו מוכן לשחרר את השוער עד אשר ימצא שוער חלופי, כשהאופציה המועדפת מבחינתו היא החתמתו של ניב אנטמן. מי שלא הופיע לאימון הוא עלאא אבו סלאח שלא הגיע לסיכום עם הקבוצה ונראה שהוא בדרך החוצה מהקבוצה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. קובי אליהו
הסגל רחוק מלהיות מושלם. אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully