וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן גנאים תוקף: "כנראה שאנחנו לא חלק ממדינת ישראל, לא קיבלנו שקל"

30.6.2016 / 14:30

בעיריית סכנין זועמים על החלטת משרד הספורט לסייע לקרית שמונה בשיפוץ האצטדיון ולא לעזור לשיפור מצבו של דוחא. רן קדוש מעוניין לעבור להפועל כפר סבא, לבקוביץ' ודורי מועמדים להחליפו

one

בווידאו: הפועל באר שבע מול בני סכנין

בעיריית סכנין יפנו באופן מיידי אל משרד האוצר בדרישה לסייע להם בשיפוץ אצטדיון דוחא, זאת בעקבות העברת תקציבי השיפוץ לאצטדיון בקריית שמונה. במועדון מצפים כי במשרד האוצר יעבירו מיידית את המשאבים על מנת שסכנין תוכל לארח במגרשה בעונה הקרובה. "לא יכול להיות מצב שבקרית שמונה ישחקו בגלל סיוע ממשלתי ובסכנין לא", אמר גורם בכיר במועדון והוסיף: "אם נתנו להם אז צריך לתת גם לנו".

עוד בנושא:
יש פתרון: עירוני קרית שמונה תארח את משחקיה הביתיים בעיר
ויאם עמאשה יודיע לראשי סכנין: "דורש לכבד את החוזה שלי"

מי שהיה תקיף יותר הוא ראש העירייה מאזן גנאים: "איתנו אף אחד לא מדבר, ישבתי עם שרת הספורט מירי רגב ועם מנכ"ל המשרד, אבל לא קיבלנו מהם שקל אחד. אמרו לנו שאסור להעביר כסף ממקום אחד למקום אחר בגלל ענייני מאצ'ינג. כנראה שאנחנו לא שייכים למדינה. אם שר האוצר הודיע שהוא השיג תקציב למגרש בקרית שמונה אדבר איתו באופן מיידי ואני מקווה שגם יסייעו לנו".

תגובת דוברת משרד התרבות והספורט: "להערכת גורמי המקצוע במשרד התרבות והספורט, רק בקרית שמונה נוצר מצב שחייב התערבות של כלל הגורמים על מנת לאפשר פתיחת עונת משחקים כראוי במגרש. במקרה של סכנין ראש העיר ואנשיו ישבו עם אנשי המקצוע ויש מתווה פעולה. על פי הערכת גורמי המקצוע מתווה הפעולה שסוכם עם סכנין מספק ואינו מחייב תוספת תקציבית. על סכנין להתחיל ולעבוד על פי המתווה על מנת לעמוד בדרישות המנהלת . כך גם לגבי שאר המקומות מטופלים במתווה טוטו מנהלת כדורגל".

מאזן גנאים ראש עיריית סכנין. אדריאן הרבשטיין
תוקף. גנאים/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, רן קדוש ביקש לעזוב את הקבוצה בשל הרצון לשחק בהפועל כפר סבא, שם יוכל לשמש כשוער ראשון. בסכנין מחפשים מחליפים כאשר שמם של שניר דורי ורובי לבקוביץ'. בסכנין יאפשרו לקדוש לעזוב רק אחרי שיאתרו את המחליף למוחמד קנדיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully