וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה יודיע לראשי סכנין: "דורש לכבד את החוזה שלי"

28.6.2016 / 21:07

השחקן שכבר סיכם בהפועל רעננה, אך לא חתם בקבוצה, מתכוון להופיע לתחילת אימוני סכנין. סיראז' נאסר יחתום על החוזה הרשמי רק לאחר שיסדיר את החובות של הפועל תל אביב אליו

חיים סילבס, ויאם עמאשה, אשר אלון – הפועל רעננה. האתר הרשמי של הפועל רעננה, אתר רשמי
הצילום היה מוקדם מדי. עמאשה אחרי החתימה בהפועל רעננה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל רעננה

ויאם עמאשה מתכוון להודיע לראשי בני סכנין שהוא מגיע לתחילת האימונים של הקבוצה בשבוע הבא. זאת בעקבות העובדה שאחרי שסיכם בהפועל רעננה, נתגלעו חילוקי דעות שמנעו חתימה רשמית. עמאשה מחזיק בחוזה לעונה נוספת בסכנין ובקבוצה לא הכלילו אותו בתוכניות המקצועיות, מה שגרם לשחקן לחפש קבוצה אחרת ולסכם עם רעננה. אלא שכעת לאור חילוקי הדעות, החלוץ מתכוון להודיע לראשי המועדון שהוא דורש לכבד את חוזהו ושהוא חוזר לקבוצה. בסכנין יבדקו את הדברים משפטית ויקבלו לאחריהם החלטה.

בעניין אחר, הרכש היחיד של הקבוצה עד כה הוא סיראז' נסאר שחקנה של הפועל תל אביב בעונה החולפת. אלא שגם כאן למרות שבקבוצה הודיעו רשמית על חתימתו של השחקן, לוואלה! ספורט נודע שנאסר עדיין לא חתם רשמית על החוזה וחתם רק על זכרון דברים כשהחתימה הרשמית תיעשה רק לאחר שיסדיר את כל עניין החובות של הפועל תל אביב כלפיו.

ביום רביעי יישב נאסר עם ראשי הפועל תל אביב בתקווה לפתור את הדברים ולאחר שיוסדרו העניינים הוא יחתום בסכנין. יצויין שבין השחקן לסכנין אכן נסגרו כל הפרטים ועניין החתימה הוא פורמלי בלבד אם וכאשר הדברים מול הפועל תל אביב ייפתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully