וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פתרון: עירוני קרית שמונה תארח את משחקיה הביתיים בעיר

30.6.2016 / 14:09

מעורבותה של חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון הביאה להתערבות אישית של משה כחלון וביחד עם משרד הספורט יוקצו המשאבים לשיפוץ המגרש. נותק סופית הקשר של הקבוצה עם אוסטין אמוטו

איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
אישר את הידיעה. שרצקי/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה תארח, אלא אם יקרה משהו דרמטי, את משחקיה הביתיים בעונה הבאה באיצטדיון העירוני בעיר, זאת לאחר שחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון ביחד עם שר האוצר משה כחלון ושרת הספורט מירי רגב הגיעו למתווה שיאפשר הקצאת משאבים לשיפוץ האיצטדיון בעיר.

שאשא- ביטון, תושבת העיר וחברת כנסת מטעם מפלגתו של שר האוצר משה כחלון פנתה לראש מפלגתה וביקשה ממנו להתערב כאשר שר האוצר עצמו ניהל שיחות עם הבעלים של הקבוצה איזי שרצקי והבטיח לו לטפל אישית בנושא, היום הודיע כחלון לשרצקי על כך שבאופן סופי הקבוצה תשחק במגרש בעיר. שרצקי אישר את הידיעה.

תגובת מנהלת הליגה: "אנחנו מברכים על התגייסות כל הגורמים הרלוונטים להשגת המשאבים הנדרשים לטובת שיפור האיצטדיון בק"ש ועמידתו בקריטריונים החדשים אשר נקבעו. נמשיך לסייע לכל קבוצה לשחק במגרשה הביתי, ואנו מקווים שהאיצטדיון בק"ש אכן יעמוד בסטנדרטים שנקבעו".


עוד בנושא

קרית שמונה למלטיאספור: אמוטו לא שחקן חופשי. פושה מועמד
בעירוני קרית שמונה חוששים: האם אוסטין אמוטו חתם בטורקיה ללא ידיעתם?

אוסטין אמוטו שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מחפשים לו מחליף. אמוטו/סוכנות ג'יני

אוסטין אמוטו לא עלה על הטיסה עליה היה אמור לעלות לישראל, כדי להצטרף לאימוני הקבוצה, כשבמקביל הוא ניתק קשר לחלוטין עם אנשי המועדון שמנסים לחפשו. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, במועדון הצפוני החלו לחשוש שהניגרי מתכוון לברוח לקבוצה, לאחר שבטורקיה עלו דיווחים שהוא בדרך לחתום בקבוצת יני מאלטיאספור.

כעת בקבוצה כבר מבינים באופן סופי שהשחקן מתכוון לחתום בטורקיה ומתכוונים להגיש תביעה באופ"א כנגד השחקן וכנגד המועדון כשבכל מקרה בקבוצה ינקטו בצעדים משמעתיים נגד אמוטו.

במקביל, בקבוצה כבר החלו לחפש מחליפים לשחקן כאשר מלבד ז'ורדן פושה, שעם מכבי הרצליה כבר מתקיים משא ומתן בעניינו, בקבוצה מחפשים זרים נוספים. לאחר אישור חוק ששת הזרים בקבוצה ינסו להחתים מיידית חלוץ זר נוסף כשבמקביל שחר הירש ושלומי אזולאי עדיין על הפרק.

בטורקיה עדיין מחכים לנחיתת אמוטו כאשר המנהל המקצועי של הקבוצה בירם בקטס אמר הבוקר (חמישי) לוואלה! ספורט: "אנחנו מחכים שאמוטו ינחת היום בטורקיה. לפי מה שהבנו ממנו הוא יגיע אלינו היום".

(עדכון ראשון: 10:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully