וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה למלטיאספור: אמוטו לא שחקן חופשי. פושה מועמד

29.6.2016 / 21:40

הקבוצה הצפונית שוקלת לפנות לאופ"א, זאת בעקבות הדיווחים בטורקיה על החתימה הצפויה של החלוץ במלטיאספור. אמוטו ינחת בטורקיה כדי לחתום, בקבוצה בדקו את עלות חלוץ מכבי הרצליה

one

בווידאו: אוסטין אמוטו כובש מול מכבי חיפה

לאחר שאתמול (שלישי) פרסמנו בוואלה! ספורט דיווחים שלפיהם חלוץ עירוני קרית שמונה, אוסטין אמוטו, חתם יני מלטיאספור מהליגה השנייה במדינה, היום הוציאה הקבוצה הצפונית מכתב לטורקים, ובו הודיעה להם שהחלוץ הניגרי חתום על חוזה במועדון וכי הוא אינו שחקן חופשי. כמו כן, מכתב זועם נשלח גם לשחקן עצמו, עימו הקבוצה טרם הצליחה ליצור קשר, ולמוסדות בינלאומיים העוסקים בנושא.

למרות זאת, אמוטו הודיע לראשי יני מלטיאספור כי הוא ינחת כבר מחר כדי להתרשם מהמתקנים ולחתום על חוזה בקבוצה. אמוטו, כך נודע לוואלה! ספורט, עדכן את ראשי המועדון הטורקי כי ינחת כבר מחר לאחר שהוציא ויזה. בעירוני קרית שמונה, להם יש חוזה עימו, לא מתכוונים לוותר ולשחררו, בוודאי לא בחינם, ואם יחתום על חוזה בקבוצה יפנו לאופ"א ויחלו במאבקים משפטיים.

המנהל המקצועי של מלטיאספור, בירם בקטס, אמר בלעדית לוואלה! ספורט: "אנחנו אכן מדברים עם אוסטין והכוונה היא שהוא יחתום בקבוצה. הוא צפוי לנחות כאן ביום חמישי ולחתום על חוזה. דיברתי עם אדם אשר הציג עצמו כסוכנו והוא אמר שהוא שחקן חופשי. אני לא יודע משהו אחר".

כמו כן, בקרית שמונה החלו בימים האחרונים לגשש מול מכבי הרצליה על האפשרות לצרף לשורות הקבוצה את החלוץ הצרפתי ז'ורדן פושה שהיה מהחלוצים הבולטים בליגה הלאומית בשנים האחרונות וכבש 57 שערי ליגה בשלוש העונות האחרונות. הבעלים איזי שרצקי בירר לאחרונה את העלויות הכרוכות בהבאתו של הצרפתי, ויחליט בזמן הקרוב אם לרכוש את השחקן, כשבמקרה כזה ייתכן ופושה יחתום ויושאל לקבוצה אחרת. יש לציין כי מלבד פושה בקבוצה בוחנים את מועמדותם של מספר חלוצים זרים.

עדכון ראשון: 12:13

אוסטין אמוטו עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
תעלומה. אמוטו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully