וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירוני קרית שמונה חוששים: האם אוסטין אמוטו חתם בטורקיה ללא ידיעתם?

28.6.2016 / 10:39

בטורקיה מדווחים שהחלוץ הניגרי, שחתם לשלוש שנים נוספות בקבוצה הצפונית, הצטרף לעולה החדשה לליגה השנייה, יני מלטיאספור. במועדון עדיין לא הצליחו להשיגו, ואם יגלו כי יש אמת בדבר, יפנו לטורקים באופן מיידי

אוסטין אמוטו שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
אוסטין אמוטו שחקן עירוני קרית שמונה/קובי אליהו

בעירוני קרית שמונה מנסים לברר האם החלוץ אוסטין אמוטו חתם בליגה השנייה בטורקיה ללא ידיעתם. על פי דיווחים שונים בטורקיה, החלוץ הניגרי חתם ביני מלטיאספור, שעלתה בסיום העונה לליגה השנייה במדינה - מה שהפתיע מאוד את ראשי המועדון, שכעת מנסים לברר האם אכן החלוץ ביצע שמהלך שכזה ללא ידיעתם.

כזכור, בעירוני קרית שמונה מימשו את האופציה על השחקן והחתימו אותו לשלוש שנים נוספות, אלא שכעת, לפחות על פי הדיווחים בטורקיה, השחקן החליט לעזוב את הקבוצה הצפונית ולחתום בשורותיה של מלטיאספור מהעיר מלטיה הנמצאת במזרח המדינה.

בקבוצה ינסו לברר את העניין, ואם יגלו שהסיפור נכון, יפנו לטורקים בבקשה לבטל את ההסכם, שכן לאמוטו חוזה בעירוני קרית שמונה. בכל מקרה, הבעלים איזי שרצקי לא מעוניין למכור את הניגרי בשלב זה, ואם יעשה זאת ידרוש סכום גבוה במיוחד על החלוץ שסחט בעבר מחמאות ממאמן ארסנל ארסן ונגר.

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
החלוץ טרם ענה. שרצקי/ברני ארדוב

יני מלטיאספור הינה קבוצה חדשה יחסית בנוף הטורקי (הוקמה ב-1986). רק בעונה האחרונה העפילה לליגה השנייה במדינה, אחרי שסיימה ראשונה בליגה השלישית בעונה שעברה. בשורות הקבוצה משחקים ארבעה שחקנים ניגרים, ואם אמוטו יחתום הוא יהיה הרביעי בשורותיה. בינואר האחרון דווח בטורקיה כי החלוץ טוטו תמוז קרוב לחתימה בקבוצה, אך בסופו של דבר טענו במדינה כי העסקה נפלה.

בתוך כך, בעלי בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' סיכם עם שירצקי על צירופם של הקשר עדן דהן והבלם עמיד מחאג'נה לסגל של קריית שמונה. השניים יצטרפו למוטי איוניר, שעבד עד לאחרונה בטוברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully