וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה בטוחים: "חזרתו של מראדונה לנבחרת תחזיר גם את מסי"

בהתאחדות כבר פועלים על מציאת מחליף למרטינו כאשר האקס נמצא על הכוונת כמו גם סמפאולי, ג'זארדו ופוצ'טינו. בארגנטינה ממתינים למוצא פיו של מסי: "אם הוא הולך, כולם הולכים איתו"

AP

בווידאו: גמר קופה אמריקה

הסערה בנבחרת ארגנטינה מסרבת לגווע. אמש (שלישי), כצפוי יש לומר, חרארדו מרטינו התפטר מתפקידו בעקבות רצף הכישלונות, כולל ההפסד האחרון בגמר הקופה סנטנריו לצ'ילה בתום דו קרב פנדלים. כעת נראה שגם למצוא לו מחליף ראוי על רקע הכאוס ששורר בהתאחדות הארגנטינית לא תהיה משימה קלה: ב'אולה' מדווחים הבוקר כי דייגו סימאונה סירב בנימוס להצעה לאמן את האלביסלסטה, בטענה ש"עוד לא הגיע הזמן שלי". כעת מתרכזים המאמצים בחמישה מועמדים, מרסלו ביילסה, חורחה סמפאולי, מרסלו ג'זארדו, מאוריסיו פוצ'טינו ואדגרדו באוסה.

בארגנטינה החליטו למנות את חוליו אולרטיקואצ'אה למאמן הנבחרת בריו, אולם קרוב לוודאי שהוא יעזוב מיד בתום הטורניר ויפנה את מקומו לאחד מהמועמדים שהוזכרו למעלה. מבין כל השמות שהוזכרו גם מועמדותו של דייגו מראדונה הפכה לממשית. בארגנטינה טוענים כי רק חזרתו של מראדונה תצליח להחזיר את מסי לנבחרת לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה. כזכור, בתקופה האחרונה מספר 10 האגדי בחר לבקר את הקפטן הפורש של האלביסלסטה, אך הודעת הפרישה של מסי שינתה את עמדתו של מראדונה. דייגו בחר לגבות את המהלך ואף דרש מכול האוהדים להניח לו לנפשו.

שחקני העבר דייגו מראדונה, פלה. רויטרס, רויטרס
המאמן הבא? מראדונה עם פלה/רויטרס, רויטרס

ביילסה, שאימן את ארגנטינה במשך שש שנים (1998-2004), נראה נכון לעכשיו כמועמד המוביל לרשת את טאטה מרטינו. המאמן בן ה-60 קיבל פנייה רשמית מלאציו ועל פי דיווחים כבר הגיע לרומא כדי לסכם את הפרטים האחרונים בחוזהו, אולם נמלך בדעתו ברגע האחרון ודחה את ההצעה. אם הפרטים עם ביילסה לא יסוכמו, נראה שארגנטינה תצטרך להתפשר על מאמן קצת פחות מוכר, משום שסמפאולי, גז'ארדו ופוצ'טינו פחות מעוניינים במשרה נכון לעכשיו, בעיקר על רקע הבלגן שמתרחש בין השחקנים לנבחרת. אדגרדו באוסה, שמאמן בשנה האחרונה את סאו פאולו ואימן בעבר את סן לורנצו, הוא ככל הנראה המאמן הבא ברשימה.

מובן שהרבה מאוד תלוי בהחלטה של ליאונל מסי. למרות הדיווחים על כך שהפרעוש חזר בו מהפרישה הפתאומית מהנבחרת, בארגנטינה עדיין לא משוכנעים שבכוונתו ללבוש שוב את המדים הלאומיים. נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי מעורב מאוד בפרשה ואמר אמר ש"אנחנו מקווים שמסי יהיה במונדיאל ברוסיה", אבל כרגע רב הנסתר על הגלוי. אביו של סרחיו אגוארו התראיין אמש בארגנטינה וטען שאם מסי לא יחזור, גם בנו לא מתכוון לשחק שוב בנבחרת. "אם ליאו הולך, סרחיו הולך איתו וכולם הולכים איתו. הם ישאירו מקום לדור חדש של שחקנים. התקשורת אומרת שהם כבר מעבר לשיא, שהם איחרו את הרכבת, אז כנראה שצריך לתת מקום לדור חדש".

עדכון ראשון: 10:13

חלוץ נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
"ההחלטה", גרסת הכדורגל. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully