וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו התפטר מאימון נבחרת ארגנטינה

הצרות אצל האלביסלסטה נמשכות גם אחרי הפרישה והחזרה של לאו מסי. המאמן מאס בסחבת בהרכבת הסגל לאולימפיאדה ועזב. יו"ר הוועד האולימפי: "50 אחוז שלא תהיה לנו נבחרת כדורגל בריו"

AP

בווידאו: תקציר ההפסד של ארגנטינה לצ'ילה

מאמן נבחרת ארגנטינה, חררדו מרטינו, התפטר הערב (שלישי) מתפקידו. לא מדובר בהפתעה מרעישה, אבל כן ברעידת אדמה מסוימת אצל האלביסלסטה. בארגנטינה העריכו שטאטה עלול להתפטר בעקבות ההפסד לצ'ילה בגמר קופה אמריקה סנטנריו לפני קצת יותר משבוע, אבל נראה שזו לא הסיבה האמיתית.

עוד בנושא:

דיווח בארגנטינה: ליאונל מסי ביטל את הפרישה שלו מהנבחרת
מאות אוהדים הפגינו נגד פרישתו של ליאונל מסי מהנבחרת: "בבקשה אל תלך"

לאחרונה התעוררו חילוקי דיעות קשים בין מרטינו לבין ראשי ההתאחדות בכל הנוגע לבחירת הסגל למשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו. המאמן קיווה להרכיב סגל חזק ותחרותי וציפה לגיבוי מההתאחדות מול הקבוצות שהערימו קשיים על שחרור שחקנים. אלא שהוא הרגיש שהוא יוצא למלחמה לבדו ולבסוף בחר לעזוב את התפקיד. יו"ר הוועד האולימפי של ארגנטינה אף אמר אמש ש"יש סיכוי של 50 אחוז שנבחרת הכדורגל שלנו לא תופיע באולימפיאדה".

מרטינו מונה למאמן נבחרת ארגטינה אחרי מונדיאל 2014 והוא הפסיד רק משחק אחד ב-90 דקות, נגד אקוודור במוקדמות מונדיאל 2018. האלביסלסטה ניצחו ב-19 מתוך 29 המשחקים בהם הוא עמד על הקווים, אבל הפסידו לצ'ילה שנתיים ברציפות בגמר הקופה אמריקה אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה.

מאמן נבחרת ארגנטינה טאטה מרטינו. AP
כאן דרכינו נפרדות. מרטינו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully