וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "פ.ס.ז' רוצה לזכות בהכול, זו הזדמנות גדולה עבורי"

המאמן הספרדי הוצג בפריס סן ז'רמן: "העזיבה של זלאטן הותירה אותנו עם חלל בחלק הקדמי", "קריכוביאק יהיה מושלם עבורנו", "משתוקק לפגוש את השחקנים". וגם: המסר לקבאני

AP

בווידאו: יורו 2016, פרק 7

אחרי ההחתמות של חאתם בן ארפה, תומה מונייה וגז'גוז' קריכוביאק, פריס סן ז'רמן פתחה היום (שני) עידן חדש עם הצגתו של אונאי אמרי. מאמנה של סביליה בשלוש השנים האחרונות תפס את המושכות על חשבונו של לורן בלאן המאכזב בתקווה לקרב את הקבוצה מעיר האורות לעבר המטרה הבכירה - זכייה בליגת האלופות. פ.ס.ז' עברה זעזוע משמעותי בחלון ההעברות האחרון כאשר זלאטן איברהימוביץ' עזב לטובת מנצ'סטר יונייטד.

אמרי פתח את דבריו והתייחס לחלל הגדול שהותיר השבדי: "העזיבה של זלאטן הותירה אותנו עם חלל בחלק הקדמי, חשוב שנדע למצוא את החלוץ המתאים עבורנו לקראת השנים הבאות".

עוד בנושא:
בפורטוגל חושדים: האם גילו האמיתי של רנאטו סאנצ'ס מזויף?
מאטה בדרך החוצה, שחקני פולין מבוקשים ברחבי היבשת

מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
אמרי. מכוון לזכייה/AP

"לאדינסון קבאני יש הזדמנות גדולה לתפוס את המושכות", הוסיף הספרדי בן ה-44: "הוא סקורר גדול והמשמעות שלו עבורנו היא גדולה. הרגשתי שאנחנו זקוקים לשדרוג במרכז המגרש ולכן ביקשתי את קריכוביאק, הוא מושלם לתפקיד הזה. קווין טראפ סיים עונה נהדרת כמו גם אלפונס אראולה. נצטרך לבחון את הדברים בצורה שתעשה אותנו חזקים".

אמרי סיפר: "אנחנו רוצים לזכות בהכול. ליגת האלופות היא החלום של כולנו, חלום שמעניק לנו מוטיבציה גדולה לעשות את הצעד קדימה. צרפנו שחקנים ונמשיך לעשות את זה. אני משתוקק כבר לפגוש את השחקנים שלנו לקראת האתגרים שמולנו. אני מאושר להיות כאן במועדון גדול, זו הזדמנות טובה עבורי כמאמן להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully