וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.7: שורלה בדרך לבורוסיה דורטמונד, שחקני פולין מבוקשים

קשר שחקן נבחרת גרמניה יצטרף לסגל של טוכל, בנאפולי ומונאקו רודפים אחרי הכוכבים של יורו 2016. מאטה בדרך ליעד חדש , פ.ס.ז' מציעה לחאמס נתיב מילוט מריאל, שמצדה חידשה את המעקב אחרי בלם אתלטיקו

AP

בווידאו: אוהדי נבחרת ארגנטינה קוראים להישארות מסי בנבחרת

העברות

* לאחר שתקופת ההשאלה שלו ממילאן תמה, פרננדו טורס חתם על חוזה חדש, לעונה, באתלטיקו מדריד.

* עכשיו זה רשמי: קשר אופה ונבחרת אוקראינה בן ה-19 אולכסנדר זינצ'נקו חתם במנצ'סטר סיטי.

* ברצלונה הודיעה רשמית על רכישתו של דניס סוארס מוויאריאל, באמצעות הסעיף שהיה לה לרכוש את הקשר המוכשר עליו ויתרה בקיץ שעבר. הקטלאנים ישלמו 3.25 מיליון יורו עבור סוארס.

* גרגורי ואן דר ויל נחת בטורקיה אחרי שסוכמו תנאיו בפנרבחצ'ה. הוא יצטרף לענקית הטורקית בהעברה חופשית, אחרי שהוא סיים את דרכו בפריס סן ז'רמן.

* ברייטון צירפה את החלוץ גלן מארי, שיתחרה עם תומר חמד עם מקום בהרכב. החלוץ בן ה-32 הושאל מבורנמות' עד תום העונה.

* קרלוס סמבראנו בן ה-26 עזב את גרמניה אחרי 10 שנים. הבלם הפרואני נמכר מפרנקפורט לרובין קאזאן תמורת 3.5 מיליון יורו. הוא שיחק בעבר גם בשאלקה וסט. פאולי.

* שחקן הכנף רוברט לייפרץ עבר משאלקה לאינגולשטאדט תמורת 1.5 מיליון יורו. הוא חתם בקבוצתו החדשה עד קיץ 2020. אינגולשטאדט גם החתימה את הקשר סוני קיטל, שסיים את חוזהו בפרנקפורט.

* קאלירי רכשה את סימונה פדואין. המגן/קשר נרכש מיובנטוס תמורת 700 אלף יורו.

* מרקו ג'יאמפאולו מונה למאמן סמפדוריה.

* רשמי: קמיל גליק חתם לארבע שנים במונאקו. טורינו תקבל עבורו כשמונה מיליון יורו.

* מידלסבורו החתימה את מארטן דה רון. הקשר ההולנדי השלים את המעבר תמורת 14 מיליון יורו שיעברו לאטלנטה.

קרלוס סמבראנו במדי פרנקפורט. GettyImages
עזב את גרמניה אחרי 10 שנים. סמבראנו/GettyImages

שמועות

* בורוסיה דורטמונד בדרך לתוספת משמעותית לסגל. הקבוצה של תומאס טוכל הפעילה את סעיף השחרור של אנדראה שורלה. וולפסבורג תקבל עבור הקשר 35 מיליון יורו.

* אחמד מוסא סיכם בלסטר, כך על פי סוכנו. לידיעה המלאה.

* ב"דיילי מייל" טוענים שז'וזה מוריניו אמר למקורביו שהוא מאמין שיצליח לצרף את פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד הקיץ תמורת 80 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מספרים כי אנטוניו קונטה מעוניין להביא לצ'לסי את גרציאנו פלה. חלוץ סאות'המפטון ונבחרת איטליה הוזכר לאחרונה כמועמד גם לאברטון ומילאן.

* עוד בצ'לסי, על פי הדיווחים דייגו קוסטה החליט סופית להשאר בקבוצה, למרות שבתחילת הקיץ התעקש כי הוא מעוניין לעזוב ולשוב לאתלטיקו מדריד.

* סטוק סיטי הצטרפה לרשימת המועמדות לצרף את נאני.

* מנצ'סטר יונייטד וליברפול נאבקות על קשרה הצעיר של פורטו, רובן נבס, שלא נכלל בסגל נבחרת פורטוגל ליורו. פורטו צפויה לדרוש כ-20 מיליון יורו.

* על פי כמה דיווחים באירופה, פריס סן ז'רמן מנהלת מגעים עם ריאל מדריד בנוגע לרכישת חאמס רודריגס. אך למרות השמועות, נשיא המועדון, נסאר אל חאליפי אמר: "לא דיברנו איתו ולא דיברנו עם המועדון שלנו, זה לא נכון בכלל".

* באקוודור מדווחים שאקס מכבי חיפה, החלוץ מרלון דה חסוס (24), עשוי לשוב לקדנציה שנייה באירופה לאחר שארוקה הפורטוגלית פנתה לנסיונאל מאקוודור בבקשה לשאולו בעונה הקרובה. דה חסוס, שכבש בשלוש העונות האחרונות חמישה שערים, שיחק בשורות הירוקים בעונת 2011/12 אך עזב לאחר שישה משחקים בלבד.

* מתלהט המאבק על שירותיו של הכישרון הפולני פיוטר זלינסקי. ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שחרף ההתעניינות הגדולה של ליברפול, גם נאפולי חזק בתמונה ושהיא תציע לאודינזה 12 מיליון יורו ואת קמילו סוניגה בתמורה לזלינסקי בן ה-22.

* אחד מגיבורי יורו 2016 של נבחרת ויילס, האל רובסון קאנו, סיפר ל-BBC ש"קיבלתי הצעות מכל העולם". באנגליה טוענים שהאלופה לסטר סיטי רוצה לעבות את הסגל ומביעה עניין בחלוץ רדינג.

* בספרד שוב טוענים שריאל מדריד מאוד רוצה את בלם אתלטיקו, חוסה חימנס. בשבועות האחרונים עלו דיווחים חוזרים ונשנים על העניין של הבלאנקוס באורוגוואי הקשוח.

האל רובסון-קאנו שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
לסטר מתעניינת. רובסון קאנו/רויטרס

* עוד במנצ'סטר יונייטד: הקבוצה בשיחות גם עם הירווינג לוזאנו, 20, קשר פאצ'וקה המקסיקנית - כך הודיע נשיא המועדון. אביו טוען שהעסקה סגורה. יש לו 7 הופעות בנבחרת מקסיקו, ו-21 שערים ב-91 משחקי ליגה.

* ב"בילד" מפרסמים את השכר של הנריך מחיטריאן ביונייטד: 8 מיליון ליש"ט מענק חתימה, ו-12.5 מיליון ליש"ט לעונה. "מירור" ממשיך לטעון שמוריניו מתעקש על פול פוגבה, והמועדון ישלם 80 מיליון ליש"ט על הצרפתי. "טלגרף" טוען שבמסגרת השינויים, מי שיפנה את מקומו יהיה חואן מאטה (שנמכר ליונייטד מצ'לסי של מוריניו), ואברטון כבר מעוניינת בשירותיו של הקשר הספרדי.

* מריו באלוטלי ערך היום אימון עם ליברפול, אחרי שחזר אליה אוטומטית מההשאלה.

* "דיילי מירור" מדווח שריאל מדריד רוצה את שוער נבחרת צרפת וטוטנהאם הוגו לוריס, ומוכנה לשלם עבורו 35 מיליון ליש"ט.

* אינטר רוצה את קשרה ההתקפי של טוטנהאם אריק לאמלה. "קוריירו דלו ספורט" טוען שטוטנהאם מגבירה מאמציה לרכוש את חלוץ אינטר מאורו איקרדי (38 מיליון ליש"ט) אך נתקלת בקשיים. גם אתלטיקו מדריד במירוץ.

* פיורנטינה הצטרפה ללאציו במרדף אחרי מאוריסיו איסלה, 28, שחקן יובנטוס שהושאל בשנתיים האחרונות (ק.פ.ר ומארסיי).

* האם פטר בוס יאבד את הכוכב הפולני שלו? ארקדיוש מיליק נמצא בנאפולי ומנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה של מאוריסיו סארי.

* באנגליה מדווחים שפנרבחצ'ה הציעה את רובין ואן פרסי לווסטהאם וקריסטל פאלאס, בעקבות החוזה הכבד שלו.

חלוץ נבחרת פולין ארקדיוש מיליק חוגג. GettyImages
בדרך לאיטליה? מיליק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully