וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון תלו שלט מחאה מתחת לביתו של מיקי דורסמן

4.7.2016 / 8:49

המאבק סביב ניהול הקבוצה ממשיך: האוהדים תלו שלט עם הכיתוב: "לא רוצים את דורסמן בחולון" ולאחר מכן הוסיפו פוסט בפייסבוק עם מסר לבעלים: "הקהל לא יישב בשקט בזמן שאתה מחריב לו את המועדון"

שלט שתלו אוהדי הפועל חולון נגד הבעלים מיקי דורסמן. טוויטר, צילום מסך
לא מוותרים. השלט של אוהדי חלון/צילום מסך, טוויטר

המאבק סביב עתידה של הפועל חולון התחמם הלילה (בין ראשון לשני) לאחר שאוהדי הקבוצה הגיעו מתחת לביתו של בעלי המועדון מיקי דורסמן, ותלו שלט גדול עם הכיתוב "לא רוצים את דורסמן בחולון". הבוקר כתבו ארגון האוהדים "Purple Brothers 15" פוסט בנושא: "בוקר טוב מיקי דורסמן. הקהל החולוני לא יישב בשקט בזמן שאתה מחריב לו את המועדון. תשחרר לנו את הקבוצה או שתהיה פגרה ועונה של סבל לכולם, גם לך". אגב, זאת לא הפעם הראשונה שהאוהדים מגיעים מתחת לביתו של דורסמן, לאחר שבשבוע שעבר הגיעו כדי להפגין מול ביתו.

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו הגיב למעשה ואמר: "אני רואה את התמונות לראשונה ומגנה את ההתנהלות הזאת. אני מבין את התסכול אבל לא מוכן שזה יגיע לפסים אישיים. לכולנו יש משפחות, זאת לא דרכנו. אני מבקש לשמור על הויכוח בתחום הנורמלי ולא לרדת לרמות כאלה, זה לא מוסיף כבווד לאף אחד. יש כאן משא ומתן, יש דרכים מקובלות, וכולם עושים מאמץ להגיע להסדר שיהיה מקובל ומכובד על כל הצדדים".

אוהדי חולון מתייצבים לצידו של הספונסר הראשי והבעלים לשעבר שלמה אייזיק, שבצוותא עם יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו, דורשים לקבל את השליטה על הקבוצה בחזרה מדורסמן, שמנגד דורש לקבל את ההשקעה שלו במועדון כדי לעזוב. אייזיק עזב את המועדון בקיץ שעבר, והשאיר את הבמה לדורסמן ואנשיו. בעוד הצדדים מנסים להגיע להסדר ללא הצלחה, עזבו אתמול את המועדון אייזק רוזפלט ועוזר המאמן יונתן אלון והקבוצה לא מבצעת מהלכים בשוק ההעברות. למרות המצב הקשה, הודיע אמש מאמן הקבוצה דן שמיר כי אין בכוונתו לעזוב את המערכת, ויישאר גם אם הקבוצה לא תעמיד תקציב לליגת העל ותרד ללאומית.

עוד בנושא

שמיר: "המצב קשה, אבל אהיה פה להתמודד איתו"
אייזק רוזפלט חתם בהפועל ירושלים
מתן נאור ימשיך לעונה נוספת בהפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully