וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אייזק רוזפלט וטראוויס פיטרסון חתמו

3.7.2016 / 16:32

שחקן הפועל חולון (31, 2.04 מ') שעל סיכומו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לסגנית האלופה ("מאוד נרגש"), כמו גם האמריקאי (31, 2.08 מ') שהצטיין בסראטוב ("מצפה בכליון עיניים")

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה והודיעה הערב (ראשון) על החתמת שני שחקנים חדשים: אייזק רוזפלט, שעל סיכומו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, וטראוויס פיטרסון.

רוזפלט (31, 2.04 מ') העמיד אשתקד ממוצעים של 10.8 נקודות (55.8 אחוז מהשדה, 69 אחוז מהעונשין), 7.1 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק בהפועל חולון, כשבעונה שלפני כן היה לאחד הישראלים הבולטים בליגה, עם 11.4 נקודות ו-9.1 ריבאונדים לערב. מ-2013 הוא משחק בחולון, ולפני כן בילה גם בבני הרצליה, הפועל לב השרון ועירוני רמת גן.

"אני מאוד נרגש להצטרף להפועל ירושלים, ולשחק עבור המאמן פיאניג'אני", אמר רוזפלט. "אני חושב שסגנון המשחק הקצבי כאן מתאים לשחקן עם האנרגיות שאני משתדל להביא. אני מצפה בכליון עניים לעזור לקבוצה להתמודד על התארים בארץ ולהצליח איתה באירופה. אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות להודות לכל החברים בהפועל חולון, על הההזדמנות שנתנו לי לשחק עבורם בשלוש העונות האחרונות. תודה על התמיכה ועל שנתתם לי להרגיש בבית. לכל הירושלמים, אני מחכה לפגוש אתכם ולהיות חלק מהמשפחה שלכם בשנתיים הקרובות".

פיאניג'אני אמר על רוזפלט: "אני רוצה לברך את אייזק על הצטרפותו להפועל ירושלים. אני משוכנע שהנסיון הרב, ההיכרות עם הליגה והנוכחות ההגנתית שלו, יעזרו לנו מאוד בשנתיים הקרובות".


עוד בנושא:

הפועל ירושלים: ניקולה עוזר מאמן, רולנד שוחרר, פיטרסון על סף חתימה
דיווח: "הפיגוע באיסטנבול מנע את הגעת מארק ליונס לאושאק ספורטיף"
מכבי אשדוד: יונתן אלון מונה לעוזרו של מאיר טפירו

אייזיק רוזפלט שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. רוזפלט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

פיטרסון (31, 2.08 מ') שיחק בעונה שעברה בסראטוב הרוסית ו-ולנסיה הספרדית. האדומים פגשו את פיטרסון העונה במדי הקבוצה הרוסית ביורוקאפ, כשהפציץ 29 נקודות והוריד 14 ריבאונדים בהפסד של ירושלים ברוסיה, והוסיף 29 נקודות, כולל 7 מ-10 מחוץ לקשת, בניצחון החוץ של קבוצתו בארנה. אי ג'יי רולנד לא ימשיך בקבוצה.

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל", אמר פיטרסון. "העובדה שחוויתי בשנה שעברה את הקהל הנפלא של הקבוצה ואת האווירה המדהימה בארנה, הפכה את ההחלטה להגיע לקלה מאוד. אני מצפה בכליון עיניים לתחילת העונה. יש לנו המון אתגרים ומטרות ונעשה הכל על מנת לעמוד בהם".

פיאניג'אני דיבר על פיטרסון: "טרוויס הוא ה"סטרץ' 4" האולטימטיבי. הוא מביא איתו קליעה מעולה ויכולת טובה מאוד מתחת לסלים. אני בטוח שתהייה לו השפעה מהותית על העונה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל ירושלים טרוויס פיטרסון. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
"הסטרץ' 4 האולטימטיבי". פיטרסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully