וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "הפיגוע באיסטנבול מנע את הגעת מארק ליונס לאושאק ספורטיף"

גארד מכבי ראשון לציון סיכם את תנאיו בקבוצה מהליגה הראשונה בטורקיה, אך התחרט בעקבות הפיגוע הגדול בשדה התעופה. נשיא הקבוצה: "הוא בא מניו יורק, ואחרי ה-11 לספטמבר, והפיגועים האחרונים באירופה, קשה לגרום לשחקנים להגיע לכאן"

שחקן מכבי ראשון לציון, מארק ליונס. ברני ארדוב
חושש מהטרור בטורקיה. ליונס/ברני ארדוב

התקשורת בטורקיה מדווחת היום (ראשון) כי גארד מכבי ראשון לציון, מארק ליונס, סיכם את תנאיו באושאק ספורטיף הטורקית, אך נסוג מהסיכום לאחר הפיגוע הגדול באיסטנבול במהלך השבוע האחרון. על פי הדיווחים השונים בכלי התקשורת במדינה, ליונס הגיע לסיכום עם הקבוצה ולפני הפיגוע נשלח אליו חוזה כדי שיחתום, אך רגע לפני ששלח את החוזה בחזרה, התרחש הנורא מכל בשדה התעופה אתאטורק.

על פי נשיא הקבוצה - אחמט אלי דינצר, הקבוצה הטורקית תמשיך בחיפושיה אחר גארד במקומו של ליונס, "השחקן גר בניו יורק, עיר שבה היה הפיגוע הגדול ב-11 לספטמבר 2001, ועם כל הפיגועים בפריס, בלגיה ועוד בירות אירופאיות, קשה לגרום לשחקנים כאלו להגיע לכאן", אמר דינצר, "החיפוש שלנו ימשיך".

ליונס (27, 1.85) שיחק במשך שלוש שנים באוניברסיטת קסביאר לפני שעבר לסיים את קריירת המכללות שלו באריזונה. את הקריירה באירופה פתח ברואן, משם המשיך לזאדאר אך לא הרשים. בעונת 2014/15 הביא אותו רועי חגאי לעירוני נהריה וליונס הרשים עם 18.4 נקודות ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק. ההצלחה הובילה אותו לראשון לציון, במדיה רשם 16.2 נקודות ו-5.1 אסיסטים בליגה, כשביורפקאפ רשם 17.3 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק. הגארד היה מצוין בסדרה נגד מכבי חיפה, וברגעי ההכרעה של העונה גם בלט עם 15 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק בפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully