וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: יונתן אלון מונה לעוזרו של מאיר טפירו

3.7.2016 / 11:50

עוזר המאמן של הפועל חולון בשנתיים האחרונות הועדיף על פני מספר מועמדים כעוזרו של המאמן החדש בעיר הנמל. בקבוצה צפויים להתחיל בקרוב בסדרת החתמות של שחקנים ישראלים

אחרי המינוי המרגש של מאיר טפירו לתפקיד המאמן לפני כשבועיים, במכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכים לעבוד לקראת העונה הבאה. היום (ראשון) סגרו בקבוצה את עמדת עוזר המאמן כשסיכמו עם יונתן אלון, עוזר המאמן של הפועל חולון בשנתיים האחרונות. לאשדוד היו מספר מועמדים לתפקיד, כשאלון שטיין, שחתם בשבוע שעבר בבני הרצליה, היה נחשב לאחד מהם, אך טפירו בחר בסופו של דבר באלון.

אלון צמח במחלקת הנוער של הפועל ירושלים שם עבד במשך שנים רבות, במקביל שימש כעוזר מאמן שני של הקבוצה הבוגרת. בעונת 2011/12 מונה לתפקיד עוזר המאמן של רועי חגאי בבני הרצליה, והמשיך בתפקיד גם עם אריאל בית הלחמי. אחרי שעבד במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון מונה בתחילת עונת 2014/15 לעוזרו של אלעד חסין בהפועל חולון, ושימש בתפקיד גם תחת דן שמיר לאחר שחסין סיים את תפקידו בקבוצה.

הסגל של אשדוד כולל נכון לעכשיו שני שחקנים חתומים - אור סולומון, שצפוי להמשיך ולקבל דקות משמעותיות העונה, ונועם לייש שנפצע בתחילת העונה שעברה ולא חזר לשחק. בקבוצה צפויים לבצע בתקופה הקרובה סדרה של החתמות של שחקנים ישראלים, ורק לאחר מכן ינסו לצרף שחקנים זרים.

מאיר טפירו עם ראש עיריית אשדוד  יחיאל לסרי. באדיבות מכבי אשדוד,
קיבל עוזר חדש. טפירו עם ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי/באדיבות מכבי אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully