וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קוקיה חתם בקרית גת, ניב ברקוביץ' סגר את תנאיו בעירוני נהריה

4.7.2016 / 19:10

הפורוורד הוותיק הפך לחיזוק הראשון של הקבוצה מהדרום, הגארד, שהצטיין במדי הקבוצה בעונה שעברה, לא הגיע לסיכום על מכבי חיפה וצפוי להמשיך בקבוצה של אלפסי. גם נסטרנקו על סף סיכום בנהריה

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
הצטיין בעונה שעברה. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בעירוני נהריה מחכים לתשובה של ניב ברקוביץ', שחקן הקבוצה בעונה שעברה, שקיבל הצעה להמשיך. בסוף השבוע נערכו שיחות בין נציגיו של ברקוביץ' למכבי חיפה, אך הן לא הובילו לסיכום והשחקן שב לאופציה המקורית שלו - הישארות בנהריה כאשר מאוחר יותר הוא סיכם את תנאיו בשורות הקבוצה.

ברקוביץ' (30, 1.90) הגיע לנהריה בקיץ שעבר אחרי שנתיים בהפועל אילת והיה מהגורמים הבולטים לעונה מצוינת שהסתיימה במקום הרביעי בטבלה. ב-26 משחקים הוא רשם 6.3 נקודות, 6.6 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. מלבד אילת ונהריה שיחק הרכז גם ברמת השרון, אליצור קרית אתא, הפועל עפולה, הפועל חולון, מכבי אשדוד, אליצור אשקלון ובני הרצליה. במועדון מקווים שהרכז יקבל את ההצעה ויחתום.

שחקן שמתקרב לקבוצה הצפונית הוא איגור נסטרנקו. הסנטר, ששיחק בעונה שעברה בעירוני נס ציונה, היה מבוקש גם במכבי אשדוד, אך הוא מתקרב לקבוצה אלפסי. מי שחתומים עד כה בנהריה הם הפורוורד יהונתן שולדבראנד, הקפטן ערן אסנטי והמתאזרח סטו דגלאס. מי שעזב את נהריה הוא אורי קוקיה, שחתם במכבי קרית גת של נתי כהן. קוקיה (35, 2.02) הפך לשחקן הראשון שמצטרף לקבוצה הדרומית.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד: יונתן אלון מונה לעוזרו של מאיר טפירו
מתן נאור חתם לעונה נוספת בהפועל תל אביב

עדכון ראשון: 8:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully