וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פתחה את אימוניה, אמוטו לא הופיע

3.7.2016 / 15:42

החלוץ הניגרי לא הגיע כצפוי לאימון הפתיחה, ממנו ייעדר גם המאמן החדש מוטי איוניר. ראלי ואוסטוינד לא מורשים להתאמן ויגישו מכתב באמצעות עורך דין בו ידרשו לשוב לאימונים. שרצקי גישש אצל בן בסט

עירוני קרית שמונה פתחה היום את אימוניה באולם ספורט בעיר כשמחר תצא הקבוצה עד סוף השבוע למחנה אימונים בקיסריה כשבקבוצה עדיין מקווים לצרף שחקן אחד או שניים. מי שלא הופיע לאימון הוא אוסטין אמוטו החלוץ הניגרי שניתק קשר עם אנשי המועדון. בנוסף, לוואלה! ספורט נודע שעוז ראלי ואור אוסטוינד לא הורשו גם הם להתאמן וקיבלו הודעה שיתאמנו עם הנוער. השניים קיבלו כבר הודעות שאינם בתוכניות המקצועיות ואף הוצאו מקבוצת הוואטסאפ כשראשי המועדון כבר הבהירו להם לפני כמה שבועות שהם לא בתוכנית האימונים.

ראלי כבר קיבל הודעה שהוא אינו בתוכניות המקצועיות ושהוא רשאי לחפש קבוצה כשבשבועות האחרונים הוא בשיחות עם בני יהודה, אלא שעד כה לא סוכם דבר והשחקן שנמצא תחת חוזה הגיע לאימון היום אך התבשר שלא יוכל להתאמן עם שאר הקבוצה ויצטרך לבחור בחלופה אחרת. גם אוסטוינד נמצא באותו מעמד והשניים למעשה קיבלו היום חותמת סופית שהם לא רצויים מבחינה מקצועית במועדון.

עוד בנושא:

אוסטין אמוטו לוואלה! ספורט: "אני לא יודע עדיין היכן אשחק"
קרית שמונה למלטיאספור: אמוטו לא שחקן חופשי. פושה מועמד

שחקני עירוני קרית שמונה באימון. דוברות איתוראן קרית שמונה, ספק 500
התאמנו באולם. שחקני קרית שמונה היום/ספק 500, דוברות איתוראן קרית שמונה

אוסטוינד מבוקש בהפועל חיפה אך זו דורשת שקרית שמונה תשלים חלק מהשכר של השחקן, דבר שאיזי שרצקי מסרב לו בשלב זה. השניים צפויים להגיש מכתב לקבוצה באמצעות עורך דין בו ידרשו לשוב לאימונים עם הקבוצה

מי שעוד ייעדר מהאימון הוא המאמן מוטי איוניר שמפרשן את היורו עבור ערוץ צ'רלטון. איווניר קיבל אישור מאיזי שרצקי ויחל להכיר את קבוצתו החדשה רק עם סיום משחקי היורו, כשעד אז תומר קשטן יעביר את האימון. בגזרת הרכש שרצקי גישש לגבי העלויות של עדן בן בסט אך בשלב זה השחקן מעדיף למצות אופציות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully