וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין אמוטו לוואלה! ספורט: "אני לא יודע עדיין היכן אשחק"

1.7.2016 / 11:45

החלוץ הניגרי עדיין לא עונה לאנשי עירוני קרית שמונה, אך שפך מעט אור על המצב: "לא קיבלתי החלטה ולא חתמתי על שום דבר בטורקיה". פושה עשוי להגיע במקומו, בהרצליה דורשים סכום גבוה. בקבוצה הודו לח"כ שאשא ביטון על עזרתה בסוגיית האצטדיון

צילום: אדריאן הרבשטיין

אוסטין אמוטו, החלוץ הניגרי של עירוני קרית שמונה, עדיין לא עונה לאנשי המועדון, המנסים להשיגו כבר קרוב לשבוע. בקבוצה זועמים על השחקן וגם אם הוא יגיע בסופו של דבר לישראל, הוא יעמוד בפני ועדת משמעת ויינקטו נגדו צעדים, כאשר קיים סיכוי גבוה שהוא לא ימשיך במועדון, זאת בשל התנהלותו בכל סוגיית המועמדות שלו לקבוצת ליני מאלטיאספור מהליגה השנייה בטורקיה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, במועדון הצפוני החלו לחששו כי השחקן מנסה לבצע מחטף ולעבור לטורקיה, זאת לאחר שלא ענה לאנשי קרית שמונה ולאור דיווחים בתקשורת הטורקית.

עוד בנושא:

קרית שמונה למלטיאספור: אמוטו לא שחקן חופשי. פושה מועמד
יש פתרון: עירוני קרית שמונה תארח את משחקיה הביתיים בעיר

אוסטין אמוטו שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
איפה הוא ישחק? אמוטו/סוכנות ג'יני

אמוטו שוחח היום (שישי) עם וואלה! ספורט והודה כי אכן שוקל לחתום בטורקיה: "אני עדיין לא יודע היכן אשחק, בישראל או טורקיה. זה לא נכון שנחתתי בטורקיה. עדיין לא חתמתי שם על שום דבר, אז אני באמת לא יודע". על הטענה כי יש לו חוזה מחייב בקרית שמונה השיב החלוץ: "לא יודע מה להגיד בנושא הזה, כי האמת היא שעדיין לא עשיתי הסכם".

אמוטו נשאל מדוע לא נחת בישראל, כפי שהיה צריך לעשות לקראת תחילת אימוני קרית שמונה: "לא הגעתי, כי עדיין לא עשיתי את ההחלטה שלי", ענה.

בקבוצה כבר החלו לחפש לאמוטו מחליף, כאשר ז'ורדן פושה הוא המועמד המוביל, אולם בשלב זה, הסכום אותו דורשת מכבי הרצליה על השחקן גבוה. אחת האפשרויות היא כי איזי שרצקי ירכוש רק חלק מכרטיסו של פושה, והשאר יישאר אצל הרצליה.

בקבוצה היו שבעי רצון מכך שבסופו של דבר, הם יארחו את משחקי הבית שלהם בעונה הקרובה באצטדיון העירוני ולא ייאלצו לנדוד לערים אחרות. בקבוצה הודו מאוד לחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, תושבת העיר וטענו שההתערבות שלה קידמה ועזרה לפיתרון סוגיית האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully