וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.7מונייה וקריכוביאק בפ.ס.ז', בטשואי בצ'לסי

אלופת צרפת מתחזקת, חלוץ מארסיי ישחק אצל קונטה, מוריניו קרוב להשלים את צירופו של הכישרון המקסיקני בן ה-20, לסטר סיטי החתימה קשר, פוגבה מקבל "הצעה שאי אפשר לסרב לה"

one

העברות

* עכשיו זה רשמי: מישי בטשואי, חלוצה של מארסיי, חתם לחמש שנים בצ'לסי שתשלם לצרפתים כ-33 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* זה היה באוויר בימים האחרונים, אבל היום זה הפך רשמי: פריס סן ז'רמן הודיעה על החתמתו של הקשר הפולני, גז'גוז' קריכוביאק. לידיעה המלאה

* פריס סן ז'רמן הודיעה גם על החתמתו של שחקן קלאב ברוז' ושחקן בלגיה תומא מונייה, שסגר עד 2020 באלופת צרפת.

* אלופת אנגליה, לסטר סיטי, הודיעה על החתמתו של הקשר הצרפתי, נמפאליס מנדי בן ה-24, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בניס (110 הופעות ליגה). המחיר: כ-16 מיליון יורו.

* ארסנל הודיעה על החתמתו של החלוץ היפני, טאקומה אסאנו, 21, ששיחק בארבע השנים האחרונות בהירושימה מהליגה היפנית. אסאנו כבש 11 שערי ליגה בשנה האחרונה.

* השוער הברזילאי פביאנו ריביירו (29) הושאל לעונה מפורטו לפנרבחצ'ה.

* המגן ההולנדי קווין דיקס (19) חתם לחמש עונות בפיורנטינה, ויעזוב את ויטסה ארנהם בה גדל. הוויולה ישלמו לו כ-400 אלף יורו לעונה.

שמועות

* 'קוריירה דלו ספורט': מילאן שלחה נציגים מטעמה למדריד כדי לנהל משא ומתן על שאילתו של מתאו קובאצ'יץ'. הקרואטי בן ה-22 עבר לבלאנקוס בקיץ שעבר מהיריבה המושבעת אינטר, אולם התקשה להתאקלם ומיעט לשחק.

באיטליה מדווחים שלברקוזן מעוניינת בקשר הברזילאי של יובנטוס, הרננס (31), ששותף ב-14 משחקי ליגה בלבד העונה במדי האלופה (עשר הופעות בהרכב) וכבש שער אחד.

* ב'דיילי מייל' טוענים כי מנצ'סטר יונייטד מכינה לפול פוגבה "הצעה שאי אפשר לסרב לה": שכר של 250 אלף ליש"ט בשבוע, ולא פחות מ-100 מיליון ליש"ט ליובנטוס כדמי מעבר.

* ב'ספורט' שוטחים את הסיבות האמיתיות לכך שנוליטו חתם בסופו של דבר במנצ'סטר סיטי במקום ברצלונה. בעיתון הקטלאני טוענים שחלוץ נבחרת ספרד לא שכח את "הטראומה" שחווה בשנת 2011, בהיותו שחקן ברצלונה ב'. נוליטו דרש אז הבטחה להיות שחקן קבוע בסגל הקבוצה הבוגרת, אך בארסה סירבה. עם בואו של לואיס אנריקה לברצלונה, השיחות הרשמיות ולא רשמיות בין המועדון לשחקן חודשו, אך גורמים בכירים בברצלונה "עשו הכל כדי לסכל את המעבר כדי לתת ללואיס אנריקה כוח", כפי שנכתב.

* עוד בברצלונה: חבייר מסצ'ראנו מתעקש כי ברצונו להישאר במועדון, כשברקע שמועות על העניין הגובר מצד יובנטוס.

* באנגליה טוענים כי שחקן הכנף המקסיקני הירווינג לוסאנו קרוב לחתימה במנצ'סטר יונייטד. לוסאנו בן ה-20, שחקן פאצ'וקה, נחשב לכישרון גדול. "יש מגעים בינינו לבין יונייטד, אבל שום דבר עדיין לא סגור", אישר נשיא הקבוצה המקסיקנית אנדרס פאסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נוליטו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
עדיין לא סלח. נוליטו/רויטרס

* חלוץ נבחרת הולנד ואלקמאר, וינסנט ינסן, צפוי להשלים את המעבר לטוטנהאם, אחרי ש"ל'אקיפ" מפרסם שהוא דחה הצעה מפריס סן ז'רמן. לפני מספר ימים הצהיר שהוא "מאוכזב" מקבוצתו שדחתה הצעה על סך 18 מיליון יורו מטוטנהאם. החלוץ בן ה-22 כבש בעונה שעברה בליגה ההולנדית 27 שערים ב-32 משחקים.

* באנגליה טוענים הבוקר כי רובין ואן פרסי עשוי לחזור לפרמיירליג, ווסטהאם וקריסטל פאלאס מעוניינות בחלוץ ההולנדי של פנרבחצ'ה. בשבוע שעבר הצהיר נשיא נקבוצה אזיל יילדרים: "ואן פרסי? אנחנו מחכים לקונים, אם הוא רוצה לעזוב".

*"דיילי מירור" טוען: מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה "מחפש תגובה ליונייטד שהביאה את הכוכב זלאטן", ומקווה לבצע שתי החתמות גדולות. על הכוונת: טוני קרוס מריאל מדריד, ולואיס סוארס מברצלונה. קרוס שיחק תחתיו בבאיירן, נותרו לו עוד ארבע עונות בחוזה בריאל מדריד, וסעיף השחרור שלו עומד על 63 מיליון יורו. ב"מירור" מודים ש"סוארס רוצה לשתף פעולה עם פפ, אבל יהיה קשה לשכנעו לעזוב את קטאלוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully