וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון לקונטה: מישי בטשואי חתם לחמש שנים בצ'לסי

אחרי שהודח מהיורו עם איטליה, המאמן החדש של הבלוז מתחזק בחלוץ מארסיי ונבחרת בלגיה שנרכש תמורת כ-33 מיליון ליש"ט וכבש 23 שערים בעונה החולפת: "רוצה לזכות בכמה שיותר תארים"

אחרי שהודח עם נבחרת איטליה מהיורו, אנטוניו קונטה מבצע רכש ראשון כמאמנה החדש של צ'לסי: מישי בטשואי, חלוצה בן ה-22 של מארסיי ונבחרת בלגיה, חתם באופן רשמי לחמש שנים בקבוצה הלונדונית שהודיעה על כך באתר הרשמי שלה. סכום ההעברה לא פורסם על ידי המועדון, אך על פי ההערכות צ'לסי שילמה למארסיי כ-33 מיליון ליש"ט עבור החלוץ המצוין.

בטשואי, שנתן עונה מצוינת במדי מארסיי אשתקד, נכלל בסגל של נבחרת בלגיה ביורו האחרון וגם כבש בשמינית הגמר מול הונגריה ונכנס כמחליף במשחק ההפסד מול ויילס ברבע הגמר.

מישי בטשואי שחקן צ'לסי. טוויטר, צילום מסך
החיזוק הראשון של צ'לסי. בטשואי/צילום מסך, טוויטר

"אני ממש שמח לחתום באחת הקבוצות הטובות באירופה ולרשום פרק חדש בקריירה שלי", אמר בטשואי והוסיף: "אני מקווה לעזור לצ'לסי לזכות בכמה שיותר תארים במהלך שהותי כאן. אדן הזאר וטיבו קורטואה אמרו לי דברים טובים על הקבוצה, ועם אנטוניו קונטה כמאמן אני נרגש להיות שחקן צ'לסי".

בטשואי כבש 23 שערים ובישל 10 נוספים בעונה החולפת במדי מארסיי, שסיימה רק במקום ה-13 בליגה הצרפתית וממנה הוא נפרד באופן רשמי כבר אתמול אחרי שפרסם פוסט רשמי שבו הוא פנה לאוהדי המועדון מדרום צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully