וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "הסינים הציעו לי חוזה אטרקטיבי, זה שלב חשוב בקריירה שלי"

יממה לאחר שעבר לגוואנגז'ו, הכוכב הישראלי ערך ראיון בסין והסביר את החלטתו לעזוב את מכבי ת"א: "מכבי לא רצתה לתת לי ללכת, אבל הצעת הסינים הייתה טובה מדי. רוצה להטביע חותם"

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שחתם רשמית בגוואנגז'ו וסיים את מחול השדים סביבו, ערן זהבי מתאקלם לחיים בסין והיום (חמישי) ערך ראיון רשמי ראשון לתקשורת הסינית שבו הוא סיפר על הציפיות שלו מקבוצתו החדשה, על הפרידה ממכבי תל אביב ועל ההחלטה להצטרף לליגה הסינית.

עוד בנושא:

הסיפור האמיתי מאחורי העימות בין גולדהאר לקרויף
זהבי ערך אימון בכורה בגוואנגז'ו, שממתינה לשחרור הבינלאומי
מכבי חיפה הציעה לרכוש מחצית מכרטיסו של שלומי אזולאי

ערן זהבי באימון גוואנגז'ו R&F. גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
מתאקלם בסין. זהבי/אתר רשמי, גוואנגז'ו R&F

זהבי סיפר איך החל המו"מ ואמר: "קיבלתי הצעה לפני שבועיים או שלושה, הקבוצה שלי לא רצתה לתת לי ללכת, אבל כולנו ידענו שההצעה של הסינים לי ולמועדון שלי הייתה טובה מאוד. לא הכרתי את הכדורגל הסיני לפני כן. אחרי שקיבלתי את ההצעה ניסיתי להתרכז בלהכיר את סין ואת הכדורגל המקומי. מצאתי הרבה שחקנים טובים שבאו לשחק פה. לאחר מכן הגעתי לסייר במדינה ואני מאוד שמח להיות פה".

על הסיבה שבגללה הגיעה לגוואנגז'ו, אמר זהבי: "הסינים נתנו לי חוזה אטרקטיבי מאוד וגם לקבוצה שלי הצעה טובה מאוד. זה שלב מאוד חשוב בקריירה שלי ואני מקווה שזו תהיה החלטה טובה".

זהבי צפה מיציע הכבוד במשחק של הקבוצה אתמול בגביע בניצחון על שנחאי וסיפר על התרשמותו: "שיחקנו טוב מאוד לאורך כל המשחק. כל הקבוצה עובדת ביחד ובכדורגל זה מאוד חשוב. כמובן שלקבוצה יש עוד מקום לגדול ואני מקווה לקחת את צעד קדימה".

גוואנגז'ו נואשת לשחקני התקפה טובים ובקבוצה יש ציפיות רבות שזהבי יציג את יכולת הכיבוש שלו גם בסין. זהבי סיפר על היכולת שלו בישראל ואמר: "תמיד הייתי אחד השחקנים הכי טובים בליגה הישראלית, הציפיות של האוהדים והמאמנים ממני מאוד גבוהות. הלחץ בישראל היה יותר גבוה נכון לעכשיו משום בסין אף אחד לא באמת מכיר אותי. אני מקווה לעזור לקבוצה ולליגה הסינית. יש לי הרבה זיכרונות מישראלי, אבל עכשיו אני רוצה להותיר רושם מיידי בסין, להיכנס לאימון ולהתאים את עצמי לסביבה פה כמה שיותר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully