וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ביום שני פגישה מכרעת בין ניר אלון לאמיר כבירי

יו"ר ארגון השחקנים דרש הבהרות בשל קיום חלקי של ההסכם בין המועדון לארגון. הפגישה תכריע אם תיעשה פנייה לבית המשפט. עובדי מחלקת הנוער וכמה עובדים נוספים קיבלו משכורת אחת

ברני ארדוב

אחרי שהפועל תל אביב לא העבירה את התשלום הראשון מתוך ארבעה לשחקניה, הבעלים אמיר כבירי ויו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, קיימו היום (חמישי) שיחת טלפון בנוגע למצב התזרימי של המועדון. כזכור, בפגישה שנערכה לפני למעלה משבוע, הפועל תל אביב הבטיחה לשלם את המשכורות המעוכבות בארבע פעימות. כבירי ואלון קבעו פגישה ביום שני לאחר שהאחרון דרש הבהרות בנוגע לכך שהאדומים לא עמדו בתשלום הראשון במלואו (על פי חלק מהשחקנים הם קיבלו רק חלק מהסכום שהיו אמורים לקבל).

כבירי הבטיח שעד יום רביעי הבא יושלמו כל החוסרים שלא שולמו בתשלום הראשון שהועבר לפני שלושה ימים, כמו גם שכרם של שחקנים שעזבו את המועדון. עוד הבטיח כבירי כי כל עובד שידרוש את כספו בעקבות מצב כלכלי אישי לא טוב, יקבל את שכרו מידית. בארגון השחקנים מודאגים מהמצב של הפועל תל אביב, אך היום הדגישו שההנהלה האדומה עושים מאמצים גדולים להסדיר את החובות. בארגון השחקנים מקווים שלא יצטרכו התערבות משפטית בעניין.

בהבטחה אחת כבירי כן עמד - לפחות כך טוענים במועדון: היום הועברה משכורת אחת לעובדי מחלקת הנוער ולמספר עובדים שביקשו את שכרם. חשוב לציין כי האדומים עדיין חייבים משכורת אחת לפחות לרוב עובדי המועדון ובהסדר מול ארגון השחקנים, ההנהלה הבטיחה כי גם שכרם של העובדים ישולם עד תחילת העונה.

עוד בנושא:

שחקנים שלא ממשיכים בהפועל תל אביב: לא קיבלנו שכר
שחקנים בהפועל תל אביב: "קיבלנו רק מחצית מהסכום שהובטח"

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בעיות תזרימיות. כבירי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully