וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד זועמים על המנהלת: "לא מוכנים לקבל מכתבים בלשון איומים"

30.6.2016 / 11:00

באיגוד כועסים על העברת חוות הדעת של היועץ המשפטי של מנהלת הליגה בנושא השעיית הפועל ירושלים: "האיגוד מחויב לשמור בכל דרך אפשרית על מעמדו של הכדורסל הישראלי באירופה ובעולם, צר לנו שמנהלת הליגה בחרה ללכת כנגד גוף בו היא חברה"

נועם מושקוביץ

באיגוד הכדורסל זעמו אמש (רביעי) על חוות הדעת של היועץ המשפטי של מנהלת הליגה שהועברה אליהם על ידי יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, לפיה ההודעה כי הפועל ירושלים תושעה מהשתתפות בליגת העל בעונה הבאה היא עבירה על החוק. באיגוד הגיבו בחומרה בהודעה מטעמם היום.

"בראש ובראשונה, יודגש כי איגוד הכדורסל אינו מוכן לקבל מכתבים בלשון איומים מאף אחד לא ממנהלת הליגה שכל תפקידה הוא לדאוג לניהול תקין של ליגת העל שהוקמה וקיבלה את הזכות לנהל מאיגוד הכדורסל מכח הסכם, כך שהאיגוד יכול לשלול זכות זו בכל עת.

עוד בנושא

"הדרישה של האיגוד מירושלים - הפרה בוטה לחוק ההגבלים העסקיים"

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
העימות נמשך. פרנקל/ברני ארדוב

הזכות הבלעדית לנהל את הכדורסל בישראל, ניתנה לאיגוד הכדורסל מתוקף חוק הספורט והאיגוד יעשה הכל כדי לשמור על החוק ותקינות הנהלים", נכתב בתגובת האיגוד, " איגוד הכדורסל כפוף לפיב"א. פיב"א הודיעה במפורש לאיגוד בכתב כי בכוונתה להטיל סנקציות קשות אם לא ימולאו הנחיותיה. האיגוד נתן התראה מראש לקבוצות הרלוונטיות כי הוא מחויב לפעול לפי הנחיות פיב"א שאם לא כן תנקוט פיב"א כנגד ישראל בסנקציות חמורות, לרבות שלילת הזכות מנבחרות וקבוצות ישראל להשתתף באליפויות אירופה ובמפעלי פיב"א וביטול השתתפות ואירוח בית באליפות אירופה".

עוד נכתב בתגובה כי: " איגוד הכדורסל מחויב לשמור בכל דרך אפשרית על מעמדו של הכדורסל הישראלי באירופה ובעולם, שהושג בעמל רב במשך שנים ע"י הרבה אנשים. הקיץ ישתתפו כל נבחרות ישראל הצעירות באליפויות אירופה השונות ובקיץ הבא מצפה לכולנו חוויה יוצאת דופן כשישראל תארח בפעם הראשונה בית באליפות אירופה וזאת בזכות הקשרים שאיגוד הכדורסל רקם בפיב"א בשנים האחרונות ולא ניתן לאף אחד לסכן את מעמדו של הכדורסל הישראלי במישוור הבינלאומי. צר לנו שמנהלת הליגה שהינה חברה ושותפה בליגת האלופות החדשה של פיב"א, בחרה ללכת כנגד הגוף בו היא חברה. האיגוד דוחה את טענות המינהלת בענין הפרת דיני ההגבלים העסקיים או כל דין אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully