וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך הביתה: ג'ואקים נואה מתקרב לחתימה בניו יורק ניקס

הסנטר הצרפתי, שהופך לשחקן חופשי וצפוי לעזוב את שיקגו בולס אחרי תשע עונות, ישוב לעיר הולדתו ויחתום אצל פיל ג'קסון תמורת 18 מיליון דולר לעונה. מייק קונלי וחסן ווייטסייד ייפגשו עם דאלאס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ייפתח רשמית רק בעוד שבוע, אבל השמות הגדולים בסביבה ממשיכים לעורר עניין והלילה (בין רביעי לחמישי), נראה כי ג'ואקים נואה, שעוזב את שיקגו בולס, מצא לעצמו בית חדש ומסקרן במיוחד.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הסנטר הצרפתי בדרך לחזור לעיר בה נולד, ניו יורק, ולהצטרף לניו יורק ניקס. נואה, שהעביר את תשע עונותיו הראשונות בליגה בקבוצה מעיר הרוחות, זכה להתעניינות מצד מספר קבוצות, אולם כולן שמעו ממנו כי הוא רוצה להצטרף לניקס, שם צפוי להמתין לו חוזה על סך 18 מיליון דולר לעונה.

החתימה הרשמית, אם וכאשר, תוכל להתרחש רק כאשר השוק ייפתח ב-7 ביולי, אולם קבוצות מורשות להגיע להסכמים בעל פה מול שחקנים כבר החל מיום שישי הקרוב, אז צפוי נואה להיפגש עם נשיא הניקס, פיל ג'קסון ולסגור את הפרטים האחרונים.

עוד בנושא:

דיווח: "קליבלנד תעניק ללברון חוזה בגובה 200 מיליון דולר ב-2017"
דיווח: סן אנטוניו בעקבות פאו גאסול, קליבלנד לא מתכננת שינויים

ג'ואקים נואה, שיקגו בולס. AP
העונה האחרונה הייתה רוויית פציעות עבור נואה/AP

נואה אמור לחבור בניו יורק לדרק רוז, שהועבר לאחרונה בטרייד משיקגו לניקס. באותו טרייד, עשה את הדרך ההפוכה רובין לופז, הסנטר של הניקס, מה שהוביל את הקבוצה מהתפוח הגדול לפנות לכיוונו של הצרפתי בן ה-31, שהיה פצוע רבות לאורך העונה האחרונה ושיחק רק 29 משחקים, בהם רשם 4.3 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בממוצע בלבד, הרבה מתחת למספרי הקריירה הרגילים שלו.

אגב, הגארד של שיקגו, ג'ימי באטלר, הגיע להתארח בתכנית של רייצ'ל ניקולס ב-ESPN ונשאל על הטרייד ששלח את רוז לתפוח הגדול: "התקשרו מההנהלה כדי לספר לי. אני לא יכול לומר שהופתעתי, כי ידעתי שזה יהיה חייב להיות אחד מאיתנו, דרק או אני, אם לומר את האמת. מן הסתם, נהניתי מאוד לשחק איתו. הגעתי לליגה כשהוא היה ה-MVP שלה ויש לי כל כך הרבה כבוד כלפיו. אין לי מילה רעה לומר עליו ואני מאחל לו את בהצלחה בהמשך הדרך".

* עוד שחקן חופשי מסקרן הוא מייק קונלי, שאחרי תשע עונות בממפיס עשוי לעבור לקבוצה שנייה בקריירת ה-NBA שלו. קונלי צפוי להיפגש עם דאלאס וייתכן כי הוא ינדוד לטקסס, בעוד הא מצפה לחוזה מקסימום לחמש שנים מהגריזליס.

* עוד שחקן חופשי שמבוקש הקיץ ועשוי לנחות בדאלאס הוא הסנטר האימנתי חסן ווייטסייד. לפי דיווח של כתב ESPN הקבוצה של מאקר קיובן תהיה הראשונה לפגוש אותו ולהציע לו חוזה מקסימום. השחקן נפגש עם הג'נרל מנג'ר של קבוצתו הנוכחית מיאמי, פט ריילי, כבר לפני מספר שבועות והבהיר שלא יהיה מוכן לתת להיט לשלם לו פחות מכפי שמגיע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully