וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סן אנטוניו בעקבות פאו גאסול, קליבלנד לא מתכננת שינויים

הספרס מעוניינים בכוכב הספרדי שהפך שחקן חופשי, ג'ינובילי אמור להמשיך לעונה נוספת, ה-GM של הקאבס לא מתכנן טריידים, אטלנטה רוצה להיפגש עם דוראנט ושוקלת להחתים את הווארד

AP

בווידאו: פיל ג'קסון מדבר על צירופו של דרק רוז

פאו גאסול סיים את חוזהו בשיקגו ועל פי דיווחים לא אמור להישאר בבולס. מספר קבוצות מעוניינות בכוכב נבחרת ספרד, שהחליט ברגע האחרון להשתתף בריו 2016, ובאתר "דה ורטיקל" טוענים שסן אנטוניו שמה לעצמה למטרה לנסות ולצרפו. הספרס חיזרו אחרי גאסול לפני שנתיים, אך בסופו של דבר זה העדיף את הבולס. גם ניו יורק עוקבת אחר הספרדי.

* כרגע, ההערכות מדברות על כך שמאנו ג'ינובילי ימשיך לעונה נוספת בסן אנטוניו וידחה את הפרישה עליה חשב.

* אטלנטה מנסה להשיג פגישה עם קווין דוראנט, שעל פי דיווחים הסכים לשמוע את אוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, סן אנטוניו, בוסטון, מיאמי והקליפרס, וישקול להיפגש גם עם הניקס. במקביל, ובצל עזיבתו האפשרית של אל הורפורד, ההוקס שוקלים את מועמדותו של דווייט הווארד.

* הזכיה באליפות עשויה להשאיר את קווין לאב בקליבלנד. "אנחנו מתכננים לשמור על החבורה הזאת יחד כדי לראות למה אנחנו מסוגלים", אמר הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. "עוד לא שיחקנו את הכדורסל הטוב ביותר שלנו, אני מצפה לראות יכולת טובה יותר מקיירי אירווינג, שביצע קפיצה ענקית, וגם התפקיד של קווין יכול להיות הרבה יותר מוגדר". לקאבס שישה שחקנים חופשיים כרגע: לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית', מתיו דלבדובה, טימופיי מוזגוב, ג'יימס ג'ונס, דאנטיי ג'ונס וריצ'רד ג'פרסון, שהודיע על פרישה אך כעת צפוי להישאר.

פאו גאסול שחקן שיקגו. AP
לאן מועדות פניו? גאסול/AP

* לאחר שיצאה מהמירוץ להחתמת קווין דוראנט, המטרה הבאה של וושינגטון הפכה להיות ריאן אנדרסון, שעל פי הערכות אמור לקבל חוזה ארוך טווח שיתחיל ב-17 מיליון דולר. גם דארל ארתור על הכוונת.

* ג'ואקים נואה הוא ככל הנראה השם החם ביותר על הכוונת של הניקס, אך פיל ג'קסון מעוניין גם בטימופיי מוזגוב, ששיחק במועדון 34 משחקים ב-2010/11 לפני שנשלח לדנבר במסגרת הטרייד על כרמלו אנתוני.

* דמאר דרוזן הביע את רצונו להישאר בטורונטו, אם יעזוב, הוזכר כמועמד להצטרף לשתי הקבוצות של לוס אנג'לס, לניו יורק, אורלנדו, גולדן סטייט ומיאמי.

* רשימת המועמדות להחתים את ג'מאל קרופורד: טורונטו, מיאמי, דאלאס, אורלנדו, ברוקלין והניקס. "כרגע העדיפות שלי היא לחזור לקליפרס, נראה מה יהיה", אמר הקומבו גארד הוותיק.

* מינסוטה, אינדיאנה וניו יורק מביעות עניין באריק גורדון.

* רשימת המועמדים של ברוקלין כוללת בין היתר את ג'רמי לין, אל הורפורד, רייג'ון רונדו וברנדון ג'נינגס.

* ממפיס ויתרה על האופציה להארכת חוזהו של לאנס סטיבנסון (9.4 מיליון דולר), שיהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

ריאן אנדרסון שחקן ניו אורלינס פליקנס מעל ווסלי מת'יוס שחקן דאלאס מאבריקס. AP
הוויזארדס יתנחמו בריאן אנדרסון?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully