וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: דיוגו קאצ'ובה חתם, סלובודן סימוביץ' חתם

29.6.2016 / 16:15

הירוקים מהשרון הודיעו על החתמת הקשר ששיחק בשנה וחצי האחרונות בבני סכנין כמו גם את הקשר הסרבי בן ה-27. השניים חוברים למאטוביץ', ליאור לוי, איציק כהן וסקאביש

דיוגו קאצ'ובה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
תחנה שלישית בישראל. קאצ'ובה/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הקשר דיוגו קאצ'ובה לעונה אחת. הברזילאי בן ה-26 שיחק בשנה וחצי האחרונות בבני סכנין ושימש בורג מרכזי בעונה המוצלחת שלה בשנה שעברה, שהסתיימה במקום החמישי והגעה לחצי גמר גביע המדינה. קאצ'ובה שיחק לפני כן בהפועל ירושלים מהליגה הלאומית ובכמה קבוצות בברזיל.

בהמשך היום החתימה כפר סבא גם את הקשר האחורי הסרבי סלובודן סימוביץ' לעונה. סימוביץ' (27), שחתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן, שיחק בעונה שעברה במדי סלובן ברטיסלבה הסלובקית שסיימה בתואר סגנית האלופה. לפני כן רשם שנתיים נהדרות בדינמו מינסק מבלארוס, כשאת הקריירה שלו בסרביה חילק בין נוביסאד לספרטק זלטסיבר.

קאצ'ובה וסימוביץ' מצטרפים לחלוץ מקסים סקאביש והמגן-בלם הסרבי דושאן מאטוביץ' שמעמידים את מספר הזרים בקבוצה של שרון מימר על ארבעה. גם הבלם איציק כהן והמגן הימני ליאור לוי חתמו בקבוצה. מאוויס צ'יבוטה יושאל לשנה נוספת. במקביל, הקבוצה עדיין מחפשת שוער חדש אחרי פרישתו של אוהד כהן. היום יתקיים אימון פתיחת העונה של הירוקים מהשרון.

עוד בנושא:

השוער אסף צור חתם בהפועל רעננה לחמש שנים
ניקולאס פלצ'וק ניצל מהפיגוע בטורקיה
סופית: אושרי רואש נשאר בהפועל חיפה

עדכון ראשון: 8:31

סלובודן סימוביץ' שחקן דינמו מינסק. GettyImages
מגיע מהליגה בסלובקיה. סלובודן סימוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully