וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס הוצג ביובנטוס: "אלבש את החולצה 23 כדי לכבד את לברון"

אחרי שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, המגן הברזילאי דיבר לראשונה כשחקן הגברת הזקנה: "הגעתי לכאן כדי להמשיך לשמוח על כר הדשא, רציתי אתגר חדש", "שום דבר לא ימעיט בגדולה של מסי, שמח לשחק עם פוגבה"

יובנטוס הציגה היום (שלישי) את הרכש השני שלה לעונת 2016-17 דני אלבס. המגן הברזילאי הנהדר חתם אמש לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת במדי האלופה האיטלקית אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף למיראלם פיאניץ', שכבר הצטרף לסגל מרומא. היום הוצג דני אלבס במדי הבינקונרי, וכרגיל, סיפק את הסחורה עבור התקשורת האיטלקית.

"בחרתי ללבוש את החולצה 23 כדי לתת כבוד ללברון ג'יימס", פתח הברזילאי את דבריו והוסיף: "יובנטוס היא חלום שמתגשם עבורי. אני מקווה לחלוק את השמחה שלי במועדון ולזכות בתארים. ההיסטוריה של יובה היא דבר שמרתק אותי בתור כדורגלן. הייתי מאושר בברצלונה אבל רציתי לחוות משהו חדש, התנסות שונה במדינה אחרת. אני לא מביט על הדרך הקלה לזכות בתארים. אינני כוכב, אלא מלא תודה על מה שהשגתי בתור שחקן".

עוד בנושא

דני אלבס המשיך: "יובנטוס הוא מועדון שמציב מולי אתגר חדש, יש כאן הזדמנות חדשה ומעניינת לעשות היסטוריה. אני לא יכול להגיד בצורה ברורה שנזכה בליגת האלופות, אבל נעבוד בצורה קשה כדי להביא למועדון הזה כבוד. הגעתי לכאן כדי להמשיך לשמוח על כר הדשא, והדרך לעשות את זה היא להשיג את מטרות המועדון".

פול פוגבה: "הוא שחקן מדהים ואני שמח על ההזדמנות לשתף איתו פעולה על כר הדשא. יש בסגל של יובה איכות מרשימה ויוצאת דופן".

סוגיית הפרישה של ליאונל מסי: "שום דבר שקרה או יקרה לא יכול להמעיט בגדולה של לאו. הוא יודע היטב מה המשמעות שלו עבור הכדורגל, הוא עשה היסטוריה והוא הטוב ביותר בעולם".

האפשרות כי חאבייר מסצ'ראנו יצטרף אליו: "יש לנו מערכת יחסים מופלאה. זה יהיה חלום אם הוא יגיע לכאן וישתף איתי פעולה שוב, אבל זה לא תלוי בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully