וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: דני אלבס חתם ביובנטוס על חוזה לשנתיים

המגן הברזילאי הצטרף לגברת הזקנה עם הסכם עד 2018, במהלכו ירוויח שלושה וחצי מיליון יורו לעונה ויהיה שחקן הרכש השני של המועדון הקיץ, לאחר צירופו של פיאניץ' מרומא

שחקן ברצלונה, דני אלבס. GettyImages
קבוצה רביעית בקריירה. דני אלבס/GettyImages

דני אלבס חתם היום (שני) רשמית ביובנטוס על חוזה לשנתיים. המגן הימני מגיע לגברת הזקנה לאחר שמונה עונות מוצלחות בברצלונה וצפוי להרוויח שלושה וחצי מיליון יורו בקבוצתו החדשה. אמש כבר הגיע המגן לטורינו אחרי ההדחה המוקדמות של נבחרת ברזיל בטורניר הקופה סנטנריו. אחרי שצלח את בדיקות הרפואיות הוא חתם על החוזה עד 2018 עם אופציה לעונה נוספת.

כזכור, בתקופה האחרונה מעמדו של דני אלבס ה-33 היה מוטל בספק, אך היה נדמה כי דווקא האמון מצד לואיס אנריקה יוביל להמשך הקדנציה שלו בברצלונה. כבר בקיץ האחרון היה נדמה כי המגן ינטוש את ספרד כאשר הענקיות האנגליות ופריס סן ז'רמן הוזכרו בהקשר שלו. בחגיגות האליפות של ברצלונה לפני כחודש בחר אלבס לספר: "אני שמח ותמיד אהיה מאושר בברצלונה, המועדון הזה השתלט על ליבי. בתור שחקן ברצלונה הלב שלי שייך לאתלטיקו מדריד בגמר ליגת האלופות".

הברזילאי הנהדר הגיע לברצלונה ב-2008 תמורת 32 מיליון יורו וזכה במדיה בשש אליפויות ספרד, ארבעה תארי גביע המלך וסופר קאפ ספרדי, שלושה זכיות בליגת האלופות והסופר קאפ האירופי. אליהן אפשר להוסיף שלוש זכיות בגביע העולם לקבוצות. הוא נכלל בקבוצת השנה של אופ"א ב-2007 ו-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully