וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.6: הקשר שמטריף את אירופה, המטרה הבאה של מוריניו

יובנטוס, ליברפול ומילאן חולמות על קרואטי מבטיח, מאמן מנצ'סטר יונייטד בונה על שדרוג בלגי ובצ'לסי לא מוותרים עם חביבו של קונטה. אימבולה בדרך ליעד חדש, פ.ס.ז' מצאה מחליף לזלאטן ומי יאמן את הרוסונרי?

אימג'בנק GettyImages

העברות

* מאוריציו פלגרינו הוא המאמן החדש של דפורטיבו אלאבס, העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד. הארגנטינאי עוזב את תפקידו בתור המאמן הראשי של אנדפנדיינטה הארגנטינאית לאחר עונה אחת בלבד. פלגרינו שיחק במדי אלאבס 13 משחקים במהלך 2006, לפני שהודיע על פרישה ממשחק פעיל.

* עכשיו זה רשמי: לורן בלאן פוטר מפריס סן ז'רמן. הצרפתי מסיים את תפקידו לאחר שלוש שנים במועדון, אונאי אמרי מסביליה צפוי להחליפו. לידיעה המלאה.

שמועות

* בגרמניה מדווחים שהנריק מחיטיריאן בדרך למנצ'סטר יונייטד ושהעסקה "כמעט סגורה". הארמני סיים כמלך הבישולים של הבונדסליגה בעונה החולפת. לידיעה המלאה.

* עוד אצל השדים האדומים, כעת מפורסם שז'וז'ה מוריניו מנסה להנחית במועדון האנגלי את קשרה של זניט, אקסל ויטסל, בו מעוניינות גם נאפולי ויובנטוס.

* פריס סן ז'רמן מחפשת מחליף לזלאטן איברהימוביץ', ונראה שהצרפתים מעוניינים בחלוצה של אלקמאר, וינסנט יאנסן. ההולנדי כבש 27 שערים ב-34 משחקים, וגם טוטנהאם מעוניינת בשירותיו.

* הרכש החדש של ליברפול? באנגליה מפרסמים שקשרה של סאות'המפטון, סאדיו מאנה, בדרך לאנפילד תמורת 30 מיליון ליש"ט. הסנגלי כבש 11 שערים ובישל שבעה בעונה האחרונה בפרמיירליג, וההעברה צפויה להסגר בשעות הקרובות, לאחר שמאנה כבר עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון.

* מי יאמן את מילאן בעונה הקרובה? באיטליה מדווח שחלוץ העבר, וינצ'נזו מונטלה, עשוי לעמוד על הקווים בסן סירו בעונה הקרובה. השליטה במועדון עדיין שייכת לסילביו ברלוסקוני, אך זה צפוי להשתנות בחודש הקרוב כאשר קבוצת הרכישה מסין תשלים את רכישת הרוסונרי. הנשיא המכהן מעדיף שהמאמן הנוכחי, כריסטיאן ברוקי, יישאר בקבוצה.

* ב'מירור' האנגלי טוענים שצ'לסי הגישה לרומא הצעה שלישית על ראג'ה נאינגולן. הקשר הבלגי בישל במשחק האחרון של נבחרתו, ומדווח שהג'לארוסי דורשים עליו 31 מיליון ליש"ט.

* בעמוד הטוויטר הרשמי של יובנטוס פירסמו תמונות של דני אלבס בשדה התעופה של טורינו. המגן הימני הגיע בליווי סוכנו והמעבר לגברת הזקנה צפוי להתרחש בקרוב.

* סוכנו של חלוצה של סביליה, צ'ירו אימובילה, רמז שהחלוץ עשוי לעבור ללאציו בקרוב מאוד. העובדה שהארגנטינאי, מרסלו ביילסה, מונה למאמן הקבוצה מסייעת להחלטתו של השחקן.

* על פי 'סקיי ספורט איטליה', יובנטוס הצטרפה למירוץ אחרי מארקו פיאצה, הקרואטי הצעיר של דינמו זאגרב. לאחרונה פורסם כי גם מילאן וליברפול מעוניינות בשירותיו של שחקן הכנף בן ה-21.

שחקן סאות'מהפטון, סאדיו מאנה. GettyImages
בדרך לאנפילד? סאדיו מאנה/GettyImages

* ברומניה מדווחים שחלוץ נבחרת רומניה, פלורין אנדונה, יחתום בגלאטסראיי בקיץ תמורת כחמישה מיליון יורו, וירוויח מיליון יורו בעונה. אנדונה, שרשם שלוש הופעות במדי הנבחרת הרומנית במהלך היורו, כבש 21 שערים בעונה שעברה במדי קורדובה בליגה השנייה בספרד.

* ב'דיילי סטאר' מדווחים שקשרה של ניס, נמפליס מנדי, בדרך לאלופת אנגליה, לסטר. הקשר שבעבר כונה 'קלוד מקללה הבא', רשם 38 הופעות בליגה הצרפתית במהלך העונה החולפת, ונראה כי המעבר שלו לשועלים ייסגר בקרוב תמורת 13 מיליון ליש"ט.

* האם ארסנל בדרך להחתמה נוצצת? בברזיל מדווחים כי התותחנים הגישו הצעה רשמית לסנטוס כדי לרכוש את גבריאל ברבוסה, המכונה גביגול.

ראג'ה נאינגולן שחקן נבחרת בלגיה. טוויטר, אתר רשמי
סיגריה בלונדון? נאינגולן/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully