וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג של דורטמונד יגיע למנצ'סטר, העברת מחיטריאן ליונייטד קרובה

הרכש השני של ז'וזה מוריניו? הקשר הארמני המצוין של השוורצגלבן נמצא בדרך הבטוחה לשדים האדומים, שישלמו עליו 38 מיליון יורו. על פי התקשורת הגרמנית, העסקה "כמעט סגורה"

מערכת וואלה!

בווידיאו: תכנית היורו

מרגע שז'וזה מוריניו הוכרז כמנג'ר החדש של מנצ'סטר יונייטד, היה ברור שהשדים האדומים, שסיימו עוד עונה מאכזבת בליגה, עם המקום החמישי בלבד וללא הכרטיס לליגת האלופות, יימשכו לא מעט שמות מעניינים. כעת, אחרי שהמגן אריק ביילי מוויאריאל כבר חתם, נראה כי יונייטד עומדת לצרף את הרכש הגדול באמת הראשון שלה תחת מוריניו.

על פי העיתונאי הגרמני רפאל הוניגסטיין, נציג של בורוסיה דורטמונד הגיע למנצ'סטר על מנת להשלים את העברתו של הארמני הנהדר הנריך מחיטריאן. העסקה "כמעט סגורה" ועיתונאי אחר, ג'אנלוקה די מרציו האיטלקי, המתמחה בשוק ההעברות, טוען כי יונייטד תשלם 38 מיליון יורו על השחקן בן ה-27, שאמור לסיים בתום העונה הקרובה את חוזהו בשוורצגלבן.

מחיטריאן הגיע לדורטמונד בקיץ 2013 משחטאר דונייצק, תמורת 27.5 מיליון יורו. בשלוש העונות שלו בגרמניה, הוא רשם 136 הופעות ו-40 שערים בכל המסגרות וזכה פעם אחת בסופרקאפ הגרמני. את העונה החולפת הוא סיים כמלך הבישולים של הבונדסליגה.

שחקן דורטמונד הנריך מחיטריאן חוגג. רויטרס
חיזוק מעניין. מחיטריאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully