וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי בדרך החוצה, אצילי בבוררות: "ניסו להפוך אותי לאיש הרע"

26.6.2016 / 15:41

חלוץ בית"ר ירושלים לא שבע רצון ממעמדו המקצועי וידון עם טביב על התרת חוזהו. הקשר דיבר בדיון במסגרת הליך הבוררות ודורש שחרור או שייקבע עבורו תג מחיר: "גם בתקשורת יצאו נגדי"

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

חלוץ בית"ר ירושלים, דובב גבאי, לא ייצא עם הקבוצה לבוסניה. גבאי צפוי לשבת עם הבעלים אלי טביב ולהגיע להבנות על התרת חוזהו. השחקן אינו מרוצה ממעמדו המקצועי בקבוצה ונראה כי הצדדים יגיעו בתקופה הקרובה להבנות על התרת חוזהו. מכבי פתח תקוה, בה שיחק בעבר, מעוניינת לקלוט את השחקן.

היום התקיים דיון נוסף במסגרת הליך הבוררות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים. אצילי הגיע יחד עם אביו ועם סוכניו, רונן וגלעד קצב, בעוד מצד בית"ר הגיעו עורך הדין אלעד אייזנברג והבעלים אלי טביב. האחרון לא היה רשאי לדבר מתוקף הליך הבוררות והוא התייצב על תקן צופה בלבד במתרחש. אצילי דורש שחרור מהקבוצה או לכל הפחות קביעת תג מחיר שפוי שיאפשר לו למצוא קבוצה אחרת בארץ או בחו"ל. נכון להיום ישנן הצעות עבור השחקן ממכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, אך אלי טביב טען בפני בעליהן כי השחקן אינו למכירה, משהו שעשוי להשתנות לאחר הבוררות.

במהלך הדיון, נחקרו בעיקר עומר אצילי וסוכנו, רונן קצב, כאשר השניים נתנו עדות בנוגע לפרשה. קצב אמר במהלך הדיון כי מאז שהחלו האירועים בין הצדדים, כל המהלכים נעשו בצורה אישית נגדו ונגד השחקן, ואף נוצר מצב בו שחקנים שמעוניינים לשחק בבית"ר ירושלים, לא יכולים להגיע כל עוד הם מיוצגים על ידי האחים קצב. אצילי עצמו אמר במהלך הדיון: "מהרגע שלא הסכמתי לחתום על חוזה חדש וביקשתי שנדבר בקיץ, הכל התהפך. החליטו שאני פצוע למרות שהייתי בריא, לא התייחסו לבדיקה שעשיתי שהוכיחה שאני כשיר, לא נתנו לי לשחק והעמידו אותי לוועדות משמעת. גם בתקשורת יצאו נגדי והפכו אותי לאיש הרע בסיפור".

עוד בנושא:
כדי להימנע מקביעת תג מחיר לאצילי: בית"ר תשתמש בתקדים זהבי
בעיה ליריבת בית"ר ירושלים באגף השמאלי: אין מגן שמאלי טבעי
רואדה מתחרט: "הדברים מתנהלים טוב יותר בבית"ר, אין לי תלונות"

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. יותם רונן
מחכים להתפתחויות. אצילי היום במהלך הליך הבוררות/יותם רונן

אצילי המשיך: "הסיתו את הקהל נגדי ואמרו שאני כבר עם הראש בקבוצות אחרות, אך אני אוהב את המועדון ואת האוהדים. בסך הכל רציתי לנהל משא ומתן בסוף העונה, גם כך יש לי שנה נוספת בחוזה". יש לציין שבסיום הדיון נעשתה לחיצת יד בין אלי טביב ורונן קצב, כאשר הנוכחים אמרו כי הם מקווים שהנושא יסתיים לטובת כל הצדדים.

אלי טביב אמר בתגובה: "אין לי מה להגיד חוץ מזה שאנו מתכוננים במרץ לעונה הבאה, יחד עם עומר אצילי. בשביל זה הגענו לכאן היום, על מנת לפתור את הנושא ושהשחקן ימשיך בבית"ר ירושלים".

הבורר קבע דיון נוסף ואחרון ל-11 ביולי. אחרי שהוא ישמע את הדברים באותו דיון, הוא ייקח פרק זמן בו יתייחס לכל החומרים והעדויות, ולאחר מכן יפרסם את ההחלטה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
"מתכוננים לעונה הבאה". טביב היום במהלך הליך הבוררות/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully