וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע, ברק בכר: "שמנו עליו עין הרבה זמן"

26.6.2016 / 13:37

הבלם הפורטוגלי הצטרף לאלופה ואמר: "מקווה לשחזר את ההישג מהשנה שעברה". באר שבע צפויה לרשום אותו למשחקים נגד שריף טיראספול. בעקבות החתימה, וויליאם סוארס צפוי לעזוב את הקבוצה

יוסי ציפקיס

הבלם מיגל ויטור חתם היום (ראשון) לשלוש שנים בהפועל באר שבע. הפורטוגלי עבר בדיקות רפואיות וימריא למולדתו. הוא יצטרף למחנה האימון של הקבוצה בפולין ביום רביעי. אשתו של הפורטוגלי הגיעה ארצה יחד איתו בסוף השבוע כדי להתרשם מהמדינה ומהעיר ואחרי מגעים מהירים, העסקה נחתמה. בעקבות השלמת העסקה, וויליאם סוארס צפוי לעזוב.

ויטור אמר היום: "אני מאוד שמח להצטרף להפועל באר שבע, אלופת ישראל, קבוצה מצוינת. אני מקווה שאעזור לקבוצה להצליח יחד, נעשה עונה טובה ונצליח לכל הפחות לשחזר את ההישג מהשנה שעברה".

עוד בנושא:
לואי טהא סיכם על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות בבאר שבע
בן ביטון האריך את חוזהו בעונה נוספת ויישאר עד 2019 בבאר שבע
מונרוי: "באר שבע טובה יותר משריף, מאמין שהיא תעפיל לשלב הבא"

ויטור גדל במחלקת הנוער של בנפיקה והשתייך אליה בשנים 2007-2013. הוא רשם במדיה 44 הופעות בכל המסגרות ובתווך הושאל לתקופות קצרות לאבס ולסטר סיטי (אז עוד בליגת המשנה באנגליה). בקיץ 2013 חתם בפאוק סלוניקי ובשלוש השנים האחרונות הפך לאחד משחקני ההגנה הבולטים בליגה היוונית.

חרף גילו הלא מבוגר (26), ויטור מגיע לבירת הנגב עם לא מעט ניסיון:

83 הופעות בליגה היוונית
24 הופעות בליגה הפורטוגלית
18 הופעות בליגת המשנה בפורטוגל
15 הופעות בליגת המשנה באנגליה
16 הופעות בנבחרת הצעירה של פורטוגל
10 הופעות בליגת האלופות/מוקדמות ליגת האלופות
23 הופעות בליגה האירופית/מוקדמות הליגה האירופית
22 הופעות במפעלי גביע ביוון ופורטוגל

לפני היציאה למחנה האימון דיבר ברק בכר על הרכש החדש: "שמנו על ויטור עין כבר הרבה זמן. היו בעיות, אבל אני שמח שהבאנו בלם בסדר גודל כזה. הוא שיחק בפאוק שהיא קבוצה ברמה גבוהה. הוא שחקן מצוין ושמענו שיש לו גם אישיות יוצאת מהכלל".

על סוארס שלא יישאר בהפועל באר שבע אמר המאמן: "כרגע וויליאם הוא חלק מהקבוצה. אם יהיה שינוי, נודיע על כך באופן מסודר. אנחנו מחפשים עוד שחקן, בעיקר חלוץ, ואם יגיע, זה יהיה על חשבון אחד השחקנים. אנחנו יוצאים עם סגל מספיק טוב למחנה האימון ולקראת מוקדמות האלופות".

על מטרות המחנה אמר מאמן האלופה: "יש למחנה האימון את הקטע של הגיבוש והביחד, אבל בסופו של דבר אנחנו באים לעשות הכנה מאוד מדויקת לקראת המשחק הראשון מול שריף טירספול. תוך כדי נהנה ונעבוד גם על הצד הפסיכולוגי כדי להכין את הקבוצה לעונה ארוכה וקשה. אנחנו רוצים לשפר את מה שהיה פחות טוב בעונה שעברה. לשמור על התואר זה דבר מאוד קשה. אנחנו לא חושבים יותר מדי רחוק, נעבור את המחנה הזה ונתכונן למשחק הראשון באלופות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully