וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באר שבע טובה יותר משריף, מאמין שהיא תעפיל לשלב הבא"

22.6.2016 / 11:30

קשר מכבי פתח תקוה אייטור מונרוי ששיחק באלופה המולדובית מדבר על הסיכויים של האלופה להעפיל: "שריף מנוסה יותר, מלבד סבוטיץ' בקבוצה צריכים להיזהר גם מסוסיץ' ". מיגל ויטור לחבריו ביוון: "מחזיק בהצעה מבאר שבע, מתלבט אם להגיע לישראל"

בווידאו: הפועל באר שבע פותחת עונה עם מסיבת עיתונאים ואימון בכורה

הפועל באר שבע התחילה בהכנות למשחק מול שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות ובצוות המקצועי כבר עוקבים אחר השחקנים והמבנה הטקטי של הקבוצה ממולדובה. אחד השחקנים שהיו שם ומכיר מקרוב את היריבה של באר שבע הוא קשרה של מכבי פתח תקווה בעונה האחרונה, אייטור מונרוי. בשיחה עם וואלה! ספורט הספרדי הסביר על היתרונות והחסרונות של שריף והצהיר: "באר שבע טובה יותר אבל שריף מנוסה יותר בסוג המשחקים הללו".

"שיחקתי בשריף בחצי העונה האחרונה לפני שהגעתי לישראל ויש שם קבוצה טובה אבל פחות טובה מהפועל באר שבע", הוא מצהיר, "אני מאמין שהיא תחתים כמה שחקנים ותשנה עוד את פניה כי היא נוהגת לעשות הרבה שינויים כל עונה אבל באר שבע היא קבוצה טובה יותר". למרות ההצהרה הזו מונרוי מסביר שלאלופה הישראלית אסור להקל ראש ביריבה "אין פייבוריטית במשחק הזה. באר שבע אמנם יותר טובה אבל שריף מנוסה יותר במשחקי המוקדמות באירופה והיא יודעת איך צריך לשחק כדי להעפיל לשלב הבא בסוג המשחקים האלה. אם אני צריך להמר אז אני חושב שבאר שבע בסופו של דבר תעפיל לשלב הבא". הקשר הספרדי שיעזוב היום את ישראל ועדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה מסביר גם ממי על מי ברק בכר יצטרך לשים את הדגש: "אין ספק שהחלוץ דניאל סבוטיץ' הוא השחקן המסוכן ביותר של שריף ובבאר שבע יצטרכו להיזהר ממנו אבל הייתי ממליץ להם לשים לב גם לקפטן של הקבוצה מתיאו סוסיץ' ,שהוא אמנם מגן ימני אבל הוא מרבה לעלות להתקפה ולסייע לה, ובבאר שבע יצטרכו להתכונן לזה. את יא יא סיידו אתם מכירים ממכבי חיפה. בסך הכל לשריף יש שחקנים לא רעים אבל אלה לא השחקנים הברזילאים שהיו לפני כמה שנים ועזבו, מה שפגע באופן רציני בקבוצה".

גם בגזרת הקהל מונרוי טוען שהאלופה הישראלית נהנית מיתרון: "יש לשריף שלושה מגרשים, אחד מהם סינטטי אבל הם יארחו את באר שבע במגרש המרכזי שהוא עם דשא רגיל. יש שם מקום ל-15 אלף צופים אבל אני לא בטוח שהוא יהיה מלא. שיחקתי שם כמובן וגם בטרנר ולבאר שבע יש קהל גדול יותר ותומך יותר. יהיה קשה יותר לשריף במשחק החוץ בבאר שבע".

שחקן מכבי פתח תקוה, אייטור מונרוי. קובי אליהו
"לבאר שבע יש קהל תומך יותר". מונרוי/קובי אליהו

בעניין אחר, ביוון מדווחים שהמגעים עם מיגל ויטור נמצאים בשלב מתקדם ושהוא עשוי להגיע לבאר שבע. ויטור שוחח עם חבריו בפאוק סלוניקי בימים האחרונים והודיע להם: "יש לי הצעה מבאר שבע אבל אני עדיין מתלבט אם לעבור לליגה הישראלית". הבלם מחזיק בהצעות מקבוצות ביוון ובליגות אחרות אך העובדה שבאר שבע תשחק במוקדמות ליגת האלופות מושכת את הבלם שעשוי להיענות להצעה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully