וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לואי טהא סיכם על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות

24.6.2016 / 11:40

חוזהו של הבלם שהצטיין בעונה החולפת שודרג, והוא יישאר במועדון בשנים הקרובות. וויליאם סוארס המליץ לוויטור להגיע לישראל. הפורטוגלי לוואלה! ספורט: "הוא אמר הרבה דברים טובים, לא פוסל הגעה"

צילום: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע החליטה להאריך את חוזהו של הבלם לואי טהא בשלוש שנים נוספות. בקבוצה היו שבעי רצון מהעונה המצוינת של הבלם, והחליטו לשדרג לו את החוזה. הוא סיכם את הפרטים מול המועדון, ויישאר בבירת הנגב בשנים הקרובות.

טאהה סיכם את התנאים באמצעות סוכנו ניר קרין. הבלם קיבל הצעה מציריך בשוויץ בגובה מיליון יורו לארבע שנים ו-350,000 דולר על 85 אחוזים מכרטיסו, אלא שבסוף הוחלט עם אלונה ברקת שיישאר בהפועל באר שבע.

הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור מתקרב לקבוצה. זאת לאחר שמרבית הפרטים בינו לבין האלופה הישראלית סוכמו כשהשחקן מתלבט האם להגיע לישראל. אלא שלוואלה! ספורט נודע שאם השחקן אכן יגיע, דווקא וויליאם סוארס, שעל חשבונו יגיע ויטור, ניסה להשפיע עליו להגיע לישראל. הפורטוגלי יצר קשר עם סוארס וביקש ממנו לדעת מה חוות דעתו על ישראל ועל הקבוצה. בשיחה בין השניים כך לפחות לטענת ויטור, סוארס המליץ בחום לבלם להגיע לישראל ולשחק בשורות הפועל באר שבע, המלצה שגורמת לוויטור לשקול בחיוב את ההגעה לישראל.

סוארס כידוע מעוניין לעזוב את ישראל והגעה של ויטור תוביל אכן לשחרורו של הברזילאי שעדיין מחפש קבוצה בליגה הראשונה בפורטוגל ומבוקש גם בליגה בארצות הברית וכן על ידי לא מעט קבוצות בישראל שהיו שמחות לראות אותו מגיע אליהן אך הוא בשלב זה לא מעוניין לשחק בישראל וזו תהיה האופצייה האחרונה מבחינתו.

עוד בנושא

ביוון טוענים: "מיגל ויטור סיכם את מרבית תנאיו בהפועל באר שבע"
בן ביטון האריך את חוזהו בעונה נוספת ויישאר עד 2019

שחקן פאוק סלוניקי, מיגל ויטור. GettyImages
בדרך לישראל. ויטור/GettyImages

ויטור אישר את הידיעה ובשיחה בלעדית עם וואלה! ספורט אמר: "אכן דיברתי עם סוארס. הוא אמר לי הרבה דברים טובים". לגבי הסיכויים שישחק בבאר שבע אמר הבלם הפורטוגלי: "אני לא יכול להתייחס יותר מדי לדברים אבל אני יכול לאשר שיש שיחות ביני לבין באר שבע ואני לא פוסל להגיע. אם נסכם את כל הדברים אגיע לישראל או ישירות למחנה האימון". ביום ראשון תצא הקבוצה למחנה אימון בפולין כחלק מההכנה למשחק מול שריף טירספול.

עדכון ראשון: 07:40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully