וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: "מיגל ויטור סיכם את מרבית תנאיו בהפועל באר שבע"

23.6.2016 / 12:01

גורם המקורב להנהלת פאוק סלוניקי אמר לוואלה! ספורט: "99 אחוז מהפרטים הכספיים נסגרו בין הצדדים, עכשיו הבלם צריך להחליט אם הוא מוכן להגיע לישראל". עומר אצילי על הכוונת של בכר וברקת

צילום: יוסי ציפקיס

גורם בכדורגל היווני המקורב לראשי פאוק סלוניקי, טוען שהבלם מיגל ויטור סיכם את מרבית התנאים שלו בשורות הפועל באר שבע ושכעת נותר לו רק להחליט האם הוא מוכן לעבור לליגה הישראלית. לטענת אותו גורם, ויטור אמר לסובבים אותו שהוא מאוד מתלבט אם לעשות את המעבר, אך התרשם מהרצון של אנשי באר שבע לצרף אותו והוא שוקל בחיוב הגעה לקבוצה שתשחק במוקדמות ליגת האלופות.

"אנשי פאוק, שחלקם נשארו בקשר איתו, הבינו ש-99 אחוז מהפרטים הכספיים והתנאים מסביב כבר סוכמו", הסביר אותו גורם, "עכשיו הוא צריך לקבל את ההחלטה אם לבוא לישראל. אם התשובה תהיה חיובית, העניינים ייסגרו במהרה". בבאר שבע מעוניינים מאוד בבלם הפורטוגלי והגעה שלו למעשה תוביל לשחרורו של וויליאם סוארס שביקש לעזוב.

ויטור בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של בנפיקה ושנים 2007-2013 רשם בשורותיה 42 הופעות בכח המסגרות. הוא הושאל לתקופות קצרות לאבס ולסטר סיטי בוב-2013 עזב סופית וחתם בפאוק סלוניקי. בשלוש השנים האחרונות הוא שיחק בקבוצה היוונית.

עוד בנושא:

עידן ורד חתם רשמית בבית"ר ירושלים
יעקב שחר שוב הבהיר לאלירן עטר: אתה נשאר

שחקן פאוק סלוניקי, מיגל ויטור. GettyImages
התרשם מהרצון של באר שבע לצרף אותו. מיגל ויטור/GettyImages

במקביל לעמדת הבלם, בקבוצה רוצים להתחזק גם בשחקן בחלק הקדמי. יכול להיות שיצורף גם קשר זר, אבל זה יקרה רק אחרי החתמתם של בלם וחלוץ. בבאר שבע היו שמחים לרכוש את ארון שוינפלד מהפועל תל אביב, אך בודקים גם אופציות של שחקנים זרים.

בבאר שבע עוקבים אחר ההתפתחויות בין בית"ר ירושלים לעומר אצילי ואחרי הבוררות בין הצדדים יחליטו אם להיכנס למאבק על שירותיו. אם אצילי לא יגיע, באר שבע עשויה לשוב לאופציית ז'אורז'יניו מבני סכנין. אנשי המועדון שוחחו לפני סיום העונה שעברה עם אנשי סכנין, אך העניין ירד מהפרק. אולם האישור הצפוי של חוק ששת הזרים עשוי להשיב את הברזילאי לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully