וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברניאק: "בניון קיבל אותי בזרועות פתוחות, מאכזב לאבד אותו"

קשר מכבי חיפה התראיין במולדתו צרפת לעיתון יהודי וסיפר על הקבוצה: "הרגשתי בבית תוך שבוע. ננסה לשמח את הקהל, מה שלא קרה בעונה שעברה". על נבחרתו פולין: "אפשר להיות הפתעת היורו". על צרפת: "לא רואה איך היא זוכה בטורניר"

one

וידיאו: שער הניצחון של אוברניאק בגמר הגביע

ביורו הקודם, אותו אירחה פולין יחד עם אוקראינה, לודוביק אוברניאק היה חזק בעניינים. הקשר בן ה-31 שיחק אז במדי פולין בכל שלושת משחקי שלב הבתים ואף היה חתום על הבישול ליקוב בלאשצ'יקובסקי ב-1:1 מול רוסיה, אולם הנבחרת הודחה כבר בתום השלב המוקדם.

הפעם, אוברניאק כבר רואה את הטורניר מהבית ובלעדיו, החברים מסתדרים לא רע. בשלב הבתים רשמה פולין את ניצחונה הראשון אי פעם בטורניר יורו כלשהו ובסך הכול, סיימה את בית ג' עם שבע נקודות, כאשר רק הפרש שערים מציב אותה מאחורי גרמניה ולמעשה, משחק לטובתה, שכן כעת היא נמצאת בצד הנוח יותר של ההגרלה ויכולה להגיע רחוק.

הערב (שבת, 16:00, ספורט 1), הפולנים יוציאו לדרך את שלב שמינית הגמר עם מפגש מול שוויץ החזקה ולקראת המשחק, התראיין אוברניאק לעיתון היהודי "ACTUALITE JUIVE", הרואה אור במולדתו צרפת. קשרה של מכבי חיפה, השוהה בצרפת ויחבור למחזיקת הגביע לקראת פתיחת האימונים לעונה הקרובה, שיצאו לדרך כבר מחר עם מחנה האימון באוסטריה, אמר: "הימים האחרונים בצרפת עשו לי טוב. ביליתי עם המשפחה ואפילו הוזמנתי לדבר בטלוויזיה על היורו ועל ההופעה של פולין עד כה. התאמנתי על היכולות שלי בטלוויזיה, כי זה משהו שאני מתכנן לעשות בהמשך. יחד עם זאת, התחושה היא מוזרה, כי זו הפעם הראשונה שיש לי חופשה קצרה. למרות הכל, אני שמח לחזור לישראל".

שחקן מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק. ברני ארדוב
מצפה לשנה מוצלחת יותר. אוברניאק/ברני ארדוב

על העונה החולפת בחיפה אמר אוברניאק: "בחודשיים האחרונים של העונה, התוצאות היו מאוד טובות. אישית, אני חושב שפתחתי טוב ובהמשך הייתה לי נפילה בינואר ופברואר. החל ממרץ, השתפרתי שוב. אני מטייל לאורך כל הקריירה וההסתגלות שלי לישראל הייתה טובה. הקבוצה מאוד חברותית, יוסי בניון והאחרים קיבלו אותי בזרועות פתוחות וזה הקל מאוד על ההשתלבות שלי. תוך שבוע כבר הרגשתי בבית".

על עזיבתו של בניון אמר אוברניאק: "אני תמיד מאוכזב לאבד שחקן ברמה שלו. יוסי לקח את ההחלטה שלו ועכשיו יהיה כיף להתמודד מולו. נעשו כמה שינויים בסגל שלנו והקבוצה עשתה מאמצים רבים בניסיון לצרף שחקנים. זה מאוד מעודד לקראת המשך הדרך, בעיקר כי עוד רגע אנחנו כבר מתחילים לשחק בליגה האירופית. אני מקווה שמהר מאוד נתחיל לשמח את האוהדים שלנו, כי זה לא היה המצב בעונה האחרונה".

על היורו והנבחרת הפולנית, במדיה הופיע אוברניאק 34 פעמים, הוא אמר: "אני חושב שנגיע לפחות לרבע הגמר ומשם והלאה, הרבה תלוי בהגרלה. עם קצת מזל, פולין יכולה להיות הפתעת הטורניר". על נבחרת צרפת הוא הוסיף: "אחרי שלושה משחקים, אני עדיין לא רואה איך צרפת זוכה בתואר. צרפת עוד מחפשת את עצמה ולפעמים המשחק שלה מפוזר. אבל יש גם דברים חיוביים שאפשר לראות בנבחרת הזו ועם התמיכה של הקהל, היא יכולה להגיע לפחות לחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully