וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ודוראנט, הדור הבא: הכירו את השמות הגדולים של דראפט ה-NBA

היורש של לברון, ההעתק של דוראנט, הבן של סאבוניס. רגע לפני הדראפט, זה הזמן לעשות היכרות קצרה עם השחקנים המבטיחים ולבדוק מה מעמדו העדכני של בנדר. וגם: מי תהיה המרוויחה הגדולה?

אימג'בנק GettyImages

ארבעה ימים אחרי שהסתיימה סדרת הגמר הדרמטית, ה-NBA נושאת עיניה אל עבר הדראפט, שייערך הלילה (בין חמישי לשישי, 2:30, ישיר בספורט 5). פילדלפיה, ל.א לייקרס ובוסטון יבחרו ראשונות ויקבלו את מי שנראים על פניו ככישרונות הגדולים במחזור הנוכחי, בעוד שהזווית הישראלית תתמקד בדראגן בנדר ממכבי תל אביב, שצפוי להיבחר בעשירייה הראשונה. חוץ מהסיקסרס שייבחרו ראשונים, גם בוסטון עשויה להרוויח בגדול מהדראפט, כיוון שעומדות לרשותה לא פחות משמונה בחירות, כולל הבחירה השלישית, אותה על פי דיווחים היא תעביר כדי לקבל שחקן NBA מוכח.

כדי להתכונן לאירוע, הנה סקירה קצרה של הכוכבים, הטריידים והמידע שצריך לדעת.

בריחת המוחות: מדוע נעלמו הכוכבים הישראלים מליגת המכללות?

seperator

ראשית, נתחיל עם סדר הבחירות. כך זה אמור להיראות, אך עוד עלולים להיות שינויים של הרגע האחרון במקרה של טריידים.


1. פילדלפיה
2. ל.א לייקרס
3. בוסטון (בטרייד מברוקלין)
4. פיניקס
5. מינסוטה
6. ניו אורלינס
7. דנבר (בטרייד מהניקס)
8. סקרמנטו
9. טורונטו (בטרייד מדנבר)
10. מילווקי
11. אורלנדו
12. אטלנטה
13. פיניקס (בטרייד מוושינגטון)
14. שיקגו
15. דנבר (בטרייד מיוסטון)
16. בוסטון (בטרייד מדאלאס)
17. ממפיס
18. דטרויט
19. דנבר (בטרייד מפורטלנד)
20. אינדיאנה
21. אטלנטה
22. שארלוט
23. בוסטון
24. פילדלפיה (בטרייד ממיאמי)
25. ל.א קליפרס
26. טורונטו
27. פיניקס (בטרייד מקליבלנד)
28. סן אנטוניו
30. גולדן סטייט
31. בוסטון (בטרייד מפילדלפיה)
32. ל.א לייקרס
33. ל.א קליפרס (בטרייד מברוקלין)
34. פיניקס
35. בוסטון (בטרייד ממינסוטה)
36. מילווקי (בטרייד מניו אורלינס)
37. יוסטון (בטרייד מהניקס)
38. מילווקי
39. ניו אורלינס (בטרייד מדנבר)
40. ניו אורלינס (בטרייד מסקרמנטו)
41. אורלנדו
42. יוטה
43. יוסטון
44. אטלנטה (בטרייד מוושינגטון)
45. בוסטון (בטרייד מממפיס)
46. דאלאס
47. אורלנדו (בטרייד משיקגו)
48. שיקגו (בטרייד מפורטלנד)
49. דטרויט
50. אינדיאנה
51. בוסטון (בטרייד ממיאמי)
52. יוטה (בטרייד מבוסטון)
53. דנבר (בטרייד משארלוט)
54. אטלנטה
55. ברוקלין (בטרייד מהלייקרס)
56. דנבר (בטרייד מאוקלהומה סיטי)
57. ממפיס (בטרייד מטורונטו)
58. בוסטון (בטרייד מקליבלנד)
59. סקרמנטו (בטרייד מסן אנטוניו)
60. יוטה (בטרייד מגולדן סטייט)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בן סימונס שחקן מכללת לואיזיאנה סטייט. AP
הדובדבן שבקצפת. סימונס/AP

הכוכבים הבולטים

בן סימונס (19, 2.08, אוסטרליה)

עמדה: סמול פורוורד/פאוור פורוורד

מכללה: LSU

מושווה ל: לברון ג'יימס, למאר אודום

מידע כללי: נחשב לכישרון הגדול בדראפט, ועל פי כל האינדיקציות אמור להיבחר ראשון על ידי פילדלפיה. האוסטרלי הארוך רשם עונת רוקי מרשימה ב-LSU במהלכה העמיד ממוצעים של 19.2 נקודות, 11.9 ריבאונדים ואסיסטים, אבל לא הצליח להסיר את הספקות בכל הנוגע לקליעה מבחוץ, שנחשבת לעקב אכילס שלו. בשבועות שלפני הדראפט, סימונס סירב בעצת סוכנו (ריץ' פול, שמייצג את הכוכבים הגדולים בליגה, כולל לברון ג'יימס) להתאמן או להתראיין עם מי מהקבוצות שהיו מועמדות לבחור אותו, מהלך שגרר לא מעט ביקורת, כולל ממאמן הסיקסרס, בן ארצו ברט בראון, שעד לא מזמן נחשב לחבר קרוב של המשפחה. לבסוף הושגה פשרה, סימונס נועד עם אנשי פילי וצפוי להיבחר ראשון, בהתאם להערכות הראשוניות. כבר בגיל 17 ערך את הופעת הבכורה במדי הנבחרת הבוגרת של אוסטרליה, כשנטל חלק באליפות אוקיאניה.

יתרונות וחסרונות: מבנה הגוף, האתלטיות, השליטה בכדור ואינטליגנציית המשחק הגבוהה הפכו את סימונס ליורשו הטבעי של לברון ג'יימס. הוא נחשב לאתלט נפלא שאמור להיות החבילה השלמה בהתקפה ובהגנה, כשרק הקליעה מבחוץ נותרה נקודה חלשה יחסית.

ברנדון אינגרם (18, 2.06, ארצות הברית)

עמדה: סמול פורוורד

מכללה: דיוק

מושווה ל: קווין דוראנט, טיישון פרינס

מידע כללי: הסמול פורוורד המסקרן נחשב בצעירותו לכישרון ממוצע, עד שצמח בשנתו האחרונה בתיכונים בלמעלה מ-15 סנטימטרים והפך לשם גדול ומבטיח. מגיל צעיר זכה לליווי צמוד של ג'רי סטקהאוס, שנולד וגדל כמוהו בקינסטון, צפון קרוליינה. למרות היותו פרשמן, היה אחד הכוכבים הבולטים במכללת דיוק היוקרתית וסיים את העונה שעברה עם ממוצעים של 17.3 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

יתרונות וחסרונות: בניגוד לסימונס, אינגרם מחזיק בקליעה מלוטשת יותר. בנוסף מוטת הידיים העצומה שלו, 2.20 מטר, הופכת אותו לפוטנציאל עוד יותר מסקרן. בעונה האחרונה גם הציג יכולות מסירה ושליטה בכדור משופרות, אבל סימן השאלה הגדול סביבו נותר מבנה הגוף הדקיק שלו והאתלטיות המוגבלת שלו.

כריס דאן (22, 1.93, ארצות הברית)

עמדה: רכז

מכללה: פרובידנס

מושווה ל: דווין האריס, ג'ורדן קלארקסון

מידע כללי: אתרי הדראפט המובילים חזו שדאן ייבחר בעשירייה הראשונה, אבל בימים האחרונים הוא עשה קפיצה ועל פי כל ההערכות העדכניות הוא אמור להיבחר שלישי על ידי בוסטון. למרות זאת, גם אם ייבחר אחרי סימונס ואינגרם שנחשבים לבאנקר בבחירות 1 ו-2, הסלטיקס עלולים לשלוח אותו בטרייד לקבוצה אחרת.

יתרונות וחסרונות: נחשב לרכז-סקורר ברמה גבוהה ולפוינט גארד הבכיר בדראפט. דאן אתלט מרשים עם צעד ראשון מבטיח ולמרות סגנון משחק קצת מפוזר, מצליח לרשום ממוצעי אסיסטים גבוהים יחסית. במהלך הקריירה במכללת פרובידנס צפו שלל סיפורים על אופי בעייתי, כשגם פציעות מרובות לא עזרו לו להזניק את מניית הדראפט שלו. כדי להשתלב בהצלחה ב-NBA, יצטרך לשפר משמעותית את הקליעה מבחוץ.

באדי הילד (22, 1.96)

עמדה: שוטינג גארד

מכללה: אוקלהומה

מושווה ל: ברנדון רוי, דל קרי

מידע כללי: הכוכב הכי מדובר במכללות בשנה האחרונה. הגארד מאיי הבהאמס התפרסם בזכות כמה טורנירי מכללות מרשימים ותצוגות קליעה אדירות, אבל לאורך כל הדרך ב-NBA לא ניבאו שייבחר באחד משלושת המקומות הראשונים. נכון לעכשיו הוא מדורג חמישי במוק של דראפט אקספרס ושישי במוק של דראפט.נט.

יתרונות וחסרונות: כמי שזכה ללא מעט השוואות (מופרכות ככל שיהיו) לסטף קרי, ברור מה הילד מביא איתו לפרקט: קליעה, קליעה ושוב קליעה. יד הנפץ של של הגארד הפכה לשם דבר בעיקר בזכות הצגה של 46 נקודות מול קנזס בינואר האחרון, וזו גם הבשורה שהוא מביא עמו ל-NBA, שהפכה לתלויה יותר ויותר ביכולת לקלוע שלשות. למרות זאת, הוא לא ייבחר ראשון וגם לא שני בשל הפוטנציאל המוגבל שלו והאיטיות היחסית.

דראגן בנדר (18, 2.16)

עמדה: פאוור פורוורד

קבוצה: מכבי תל אביב

מושווה ל: קריסטאפס פורזינגיס, הידו טורקוגלו

מידע כללי: את דראגן בנדר אין צורך להציג. רק נציין שעל פי ההערכות האחרונות הוא עלול להיבחר נמוך יותר מכפי שציפו לפני כמה שבועות. על פי המוק של דראפט אקספרס הוא ייבחר שביעי על ידי דנבר, וכך גם על פי דראפט נט.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. ברני ארדוב
ייבחר שביעי? בנדר/ברני ארדוב

עוד שחקנים ראויים לציון

ג'מאל מארי (19, קנדה, רכז/שוטינג גארד) - הגארד של מכללת קנטאקי נחשב לסקורר מחונן במכללות, אך לא ברור איך הסגנון שלו ישתלב בליגה הטובה בעולם.

דונמטאס סאבוניס (20, ליטא, פאוור פורוורד) - בנו של ארווידאס סאבוניס, שמגיע לדראפט אחרי שנתיים מוצלחות במכללת גונזאגה. סגנון המשחק שלו שונה משל אביו והוא נחשב להרבה פחות כישרוני ממנו, אבל הוא עדיין צפוי להיבחר בעשירייה הראשונה.

ג'יילן בראון (19, ארצות הברית, סמול פורוורד) - פורוורד חזק ואתלטי עם קליעה טובה, שמושווה לג'ימי באטלר. צפוי להיבחר בחמישייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully