וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ נרשם כמנכ"ל הפועל חיפה במקום אפרים גבאי

23.6.2016 / 11:49

המנכ"ל חזר למועדון? הבעלים החליט להפוך אותו לחבר הנהלה מן המניין. גורם בהפועל: "אף אחד כאן לא ידע על זה". לוקאס עשוי לחתום ללא מבחנים. במועדון מעריכים שמגרלשווילי יישאר, אך מחפשים מגן שמאלי

שחקן הפועל חיפה, חיים מגרלשווילי. קובי אליהו
יישאר בכרמל? מגרלשווילי/קובי אליהו

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, החזיר לאחרונה את המנכ"ל אפרים גבאי למועדון אחרי תקופה ארוכה של נתק ביניהם. אלא שעל פי רישומי ההתאחדות שהתפרסמו באתר ההתאחדות שלשום, נראה שכץ מתכנן פיחות מסוים במעמדו. ברשימות שהוגשו להתאחדות, נרשם כץ כמנכ"ל במקומו של אפרים גבאי ובכך הפך אותו לחבר הנהלה מן המניין: "הופתענו מאוד לראות את הרישום, אף אחד כאן לא ידע על זה", אמר לנו אתמול גורם במועדון.

אחרי החתמת פיליפ יאזביץ', ייתכן מאוד שהקשר הברזילאי לוקאס יחתום ללא מבחנים. הסיבה: במועדון רוצים קשר אחורי ומבינים שהברזילאי לא יסכים להיבחן לטווח ארוך בקבוצה. "מדובר בשחקן ברמה גבוהה, גם הסכומים שהוא דורש בהתאם. אם הוא יגיע, זה כנראה יהיה להתרשמות קצרה וחתימה", הסבירו במועדון.

במועדון מעריכים כי חיים מגרלשווילי יחתום בסופו של דבר בקבוצה, אבל מחפשים מגן שמאלי למקרה שהמשא ומתן לא יעלה יפה. שמו של דניאל בורחל עלה, וגם מגנים שמאליים נוספים הוצעו לכץ. במועדון שוקלים את מועמדותו של אובונג אקפאי, שהוצע למועדון על ידי אודי שוכטוביץ' ממכבי חיפה. הפועל עכו התעניינה באפשרות לשאול את הבלם הצעיר אופק פישלר.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: "כץ חייב להבין מהי סמכות מקצועית. חבל שהגענו למצב הזה"
גילי לנדאו מונה למנהל המקצועי של מ.ס אשדוד
טואטחה לא ייצא למחנה של מכבי חיפה. שחר הבהיר לעטר: אתה נשאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully