וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו מונה למנהל המקצועי של מ.ס אשדוד

22.6.2016 / 11:52

המאמן הוותיק יגיע לעיר הנמל לתפקיד רחב היקף שיכלול גם ניהול מקצועי של מחלקת הנוער, אחריות על האקדמיה וטיפוח המאמנים הצעירים של המחלקה. תנאיו נסגרו לאחר פגישה עם ג'קי בן זקן

כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט, גילי לנדאו מצטרף למ.ס. אשדוד. לנדאו מונה לתפקיד רחב היקף שיכלול ניהול מקצועי של מחלקת הנוער של האגודה, אחריות על אקדמיית הכדורגל וטיפוח המאמנים הצעירים של המחלקה. העולה החדשה לליגת העל עדיין לא צירפה גם איש מקצוע בעל תעודת פרו, שבין היתר יישב על הספסל במשחקים, שכן למאמן אשדוד רוני אוואט אין עדיין תעודת פרו ובזמן הקרוב לא מתוכנן להיפתח קורס במסגרת ההתאחדות לכדורגל. כעת צפוי לנדאו גם למלא את המשבצת הזו בשבתות.

לנדאו נפגש הבוקר (רביעי) עם ג'קי בן זקן, שכזכור רצה לתפקיד את יוסי מזרחי ונפגש עימו בירושלים, אך האחרון העדיף להמשיך לעסוק רק באימון ולהיות קרוב לביתו ולכן חתם בהפועל ירושלים מהליגה הלאומית.

"אני שמח ומתרגש, מבין את גודל המעמד וגודל התפקיד. ה-DNA של המועדון והמטרות שלו זה משהו שאני מאוד מתחבר אליו", אמר גילי לנדאו לאחר החתימה.

יו"ר העמותה יורם מרציאנו הוסיף: "גילי הוא נכס חשוב להתפתחות המועדון ודור ההמשך שלו. אנחנו בטוחים שיחד נצעיד את המועדון קדימה".

גילי לנדאו עם ג'קי בן זקן ויו"ר מ.ס אשדוד יורם מרציאנו. טל אקוקה, מערכת וואלה! NEWS
ברוך הבא. לנדאו עם בן זקן ויורם מרציאנו/מערכת וואלה! NEWS, טל אקוקה

האקדמיה ומחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד הם הדברים החשובים ביותר לבן זקן ולכן הוא חיפש איש מקצוע מהשורה הראשונה שיאייש את תפקיד הניהול המקצועי של שתיהן. לנדאו היה מועמד בעונה החולפת למספר קבוצות, אך לבסוף לא חזר לליגת העל.

בתוך כך, סגרו אתמול באשדוד על מחנה אימונים בסלובניה במהלך חודש יולי. הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון מול אמקה פרם הרוסית, אריס לימסול מקפריסין ופק פלמוטרי האלבנית.

באשדוד מעוניינים לצרף בלם, מגן שמאלי וקשר אחורי, כולם שחקנים זרים, ועוקבים אחר מספר מועמדים שעשויים להצטרף. בעניין אופיר מרציאנו, לשוער יש חוזה לעונה הבאה ועד אשר תימצא לו קבוצה חדשה הוא חלק מהקבוצה ויחל את האימונים בשורותיה בשבוע הבא. כך או אחרת, הכוונה של כל הצדדים היא להוציא את מרציאנו לקבוצה באירופה או לקבוצה גדולה בארץ.

(עדכון ראשון: 8:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully