וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דורון הרציקוביץ' לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה

23.6.2016 / 11:11

בהודעה רשמית מטעם המועדון נמסר כי משיקולים אישיים ועסקיים, הבעלים בחר לעזוב. באילת מאמינים שיגיעו לתקציב של שמונה מיליון שקלים גם בלעדיו, אי ודאות לגבי ניסים וכדיר בעקבות חוזיהם

דורון הרציקוביץ' יושב ראש קבוצת הניהול של מ.כ. הבקעה עם מנהל הקבוצה אפי שמש. ברני ארדוב
הביא את המועדון להישגים חסרי תקדים. דורון הרציקוביץ'/ברני ארדוב

לאחר ארבע שנים כבעלי הקבוצה, דורון הרציקוביץ' בחר שלא להמשיך בהפועל אילת בעונה הקרובה. בהודעה רשמית מטעם המועדון, נמסר כי הרציקוביץ' בחר לעזוב בעקבות שיקולים אישיים ועסקיים. באילת ממשיכים בהכנות לקראת העונה הקרובה, כאשר בהנהלת הקבוצה משוכנעים כי התקציב לא ייפגע בעקבות עזיבתו.

מטעם המועדון נמסר: "הפועל פתאל אילת מבקשת להודות לדורון הרציקוביץ' על תרומתו האדירה לקבוצת הכדורסל ולעיר אילת בארבעת השנים האחרונות. תרומתו המקצועית והכלכלית של דורון החזירה את הפועל אילת לצמרת הכדורסל הישראלי והפכה את המועדון לאחד ממועדוני הכדורסל המובילים בישראל. תחת ניהולו של דורון הגיעה הקבוצה להישגים חסרי תקדים, ארבע העפלות לפיינל פור ברציפות, גמר גביע המדינה וגמר אליפות המדינה".

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי: "בשמי ובשם כל תושבי אילת, אני מבקש להודות לדורון הרציקוביץ', איש גדול מלא בנתינה ואהבת הספורט על תרומתו הענקית לכדורסל האילתי. הפועל אילת, תחת ניהולו של דורון, הגיעה להישגים חסרי תקדים בכל קנה מידה אך מעל הכל, הביאה גאווה ענקית, שנה אחר שנה, לתושבי אילת. תודה לך דורון!".

בסוף השבוע שעבר נפגש הרציקוביץ עם ראש העיר, לאחר שהחלו מחשבות העזיבה, ואחרי שיצא מהפגישה כל הצדדים נשמעו אופטימיים לגבי השארותו. אלא שבימים שלאחר מכן, כשלא נתן תשובה חיובית סופית, הבינו באילת כי יעזוב. הסיבה המרכזית היא השקעתו בעסק חדש שדורש ממנו את מלוא תשומת הלב.

באילת מאמינים שיצליחו להתקרב לתקציב של 8 מיליון שקלים גם ללא הבעלים. עם זאת, קיימת אי ודאות גדולה לגבי החוזים הכבדים של אלישי כדיר ואפיק ניסים. לפי אנשי הקבוצה, החוזים של השניים לא תקפים אם הרציקוביץ לא ממשיך, אך לפי נציגיהם מדובר בטעות. בכל מקרה נראה כי השניים ידרשו לכל הפחות לקצץ בשכרם, או שידרשו למצוא קבוצה.

עוד בנושא:
הפועל אילת ומכבי חיפה ויתרו, חמש ישראליות ישחקו באירופה
מאיר טפירו מונה למאמן מכבי אשדוד/באר טוביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully