וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת ומכבי חיפה ויתרו, חמש ישראליות ישחקו באירופה

לראשונה מאז 2011, כמעט מחצית מקבוצות ליגת העל יופיעו במפעלים היבשתיים. מכבי ראשון לציון נרשמה לליגת האלופות של פיב"א, עירוני נהריה תשחק במוקדמות המפעל ובני הרצליה תשתתף ביורופקאפ. הפועל ירושלים ממתינה להתפתחויות

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בווידאו: חגיגות האליפות של מכבי ראשון לציון

שחקני מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי, שון דאוסון. ברני ארדוב
קיבלו כרטיס אוטומטי. שחקני ראשון עם צלחת האליפות/ברני ארדוב

עד לפני שנה חששו רבות מקבוצות ליגת העל להירשם למפעלים האירופיים. אלא שהצלחתה של מכבי ראשון לציון, שהגיעה לרבע גמר היורופקאפ ולבסוף זכתה גם באליפות המדינה, שינתה לפחות באופן חלקי את התמונה. לראשונה מאז 2011, ישחקו חמש קבוצות ישראליות בזירה היבשתית.

מלבד מכבי תל אביב שמשוריינת ביורוליג, וראשון לציון שקיבלה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות החדשה של פיב"א, שתי קבוצות יערכו בכורה מחודשת בזירה הזו: עירוני נהריה תשתתף במוקדמות ליגת האלופות, ואם תיכשל בהן היא תשחק ביורופקאפ ובני הרצליה תשחק בשלב הבתים של היורופקאפ (שצפוי להפוך למפעל הרביעי באיכותו ובחשיבותו).

נהריה, שבשיאה הגיעה לרבע גמר היורופליג של פיב"א ב-2004 וב-2005, תופיע בגביע אירופי לראשונה זה תשע שנים. עבור הרצליה זו תהיה טבילת אש ראשונה מאז הודחה מהיורוקאפ ב-2009, לאחר שהותקפה על ידי אוהדים טורקים באנקרה, ירדה מהמגרש וספגה הפסד טכני (בשנתה כבני השרון).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה. ברני ארדוב
יחזור עם הרצליה לאירופה. מיקי גורקה/ברני ארדוב

השתתפותן של נהריה והרצליה, שהודחו ברבע גמר הפלייאוף, התאפשרה לאחר ששתיים מהקבוצות שלפניהן ויתרו על הכרטיס לאירופה: הפועל אילת ומכבי חיפה. יש לציין כי מנהלת הליגה העניקה 650 אלף שקלים לראשון, נהריה והרצליה כתמריץ להשתתפות באירופה.

אחת הנקודות המעניינות נוגעת דווקא לסגנית האלופה הפועל ירושלים. סגנית האלופה תשחק באירופה זו העונה ה-21 ברציפות, אך עדיין לא ברור לחלוטין היכן. אף שהאדומים נרשמו ליורוקאפ, מתקשה יול"ב להשלים את רשימת 24 הקבוצות המשתתפות. במקביל, פיב"א לוחצת על ירושלים להירשם לליגה החדשה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully