וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלאנדו טאקר חתם לעונה אחת

23.6.2016 / 8:52

הגארד-פורוורד האמריקאי (32, 1.98) ששיחק אשתקד בקרית גת ייצטרף. אור לאומי חתם לשלוש שנים, יוסי בונן מונה לעוזר המאמן

one

הפועל תל אביב החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הגארד-פורוורד אלאנדו טאקר לעונה הבאה. כוכבה האמריקאי של קרית גת מהעונה שעברה העדיף להצטרף לקבוצה של המאמן שרון אברהמי והמנהל המקצועי אפי בירנבוים על פני הצעותיהם של מכבי אשדוד, מכבי קרית גת וקבוצות נוספות. על מועמדותו של טאקר להפועל תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בהפועל אמרו כבר אמש שזאת תהיה יריית הפתיחה לקראת עונה טובה בהרבה מאשתקד, כשהמטרה היא להגיע לראשונה מאז חזרה הקבוצה לליגת העל למעמד הפיינל פור.

טאקר (32, 1.98) דורג אשתקד במקום הרביעי בין קלעי ליגת העל, כשהעמיד 18.7 נקודות למשחק, להן הוסיף 5.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. רק פעם אחת ב-21 משחקים הוא ירד מדאבל פיגרס, אבל את חמשת המחזורים האחרונים של העונה הוא החמיץ בגלל פציעה. על מועמדותו להפועל תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט כבר לפני שלושה שבועות.

עוד בנושא סגל הקבוצה, מי שעדיין לא חתם בקבוצה לעונה הבאה הוא הקפטן בשנים האחרונות מתן נאור. השחקן בן ה-35 הפתיע את אנשי האדומים לקראת סיום העונה עם דרישות כספיות גבוהות מאלה שהוצעו לו, אך בקבוצה היו אופטימיים בנקודת הזמן ההיא. כעת, כשהזמן מסיום העונה עובר, והסגל מתחיל להבנות, יש כאלה שטוענים שקיים סיכוי כי נאור לא ימשיך. מי שמועמד להחליפו הוא עמית שמחון, שחקנה של הפועל אילת, שמועמד להשאר במועדון הדרומי, וגם מכבי ראשון לציון הביעה בו עניין.

אלאנדו טאקר מכבי קרית גת מול שלומי הרוש הפועל חולון. לירון מולדובן
עובר לאדום. טאקר/לירון מולדובן

בנוסף להחתמתו של טאקר הודיעו האדומים היום על צירופו של קפטן נבחרת העתודה אור לאומי לשלוש עונות. השחקן, שגדל במכבי תל אביב, שיחק בעונה שעברה במדי אליצור אשקלון וסיים את העונה בעירוני רמת גן. כמו כן הודיעו האדומים על כך שיוסי בונן, מאמנה של אליצור קרית אתא בעונה שעברה, יחליף בתפקיד עוזר המאמן את עופר רון.

"אני בטוח שההחתמה של אלאנדו טאקר תשדרג אותנו משמעותית. מדובר בשחקן שהיה במקומות גדולים בעבר, והוא יביא איתו הרבה ניסיון וחיבור עם הקהל", הגיב להחתמות המאמן שרון אברהמי, "ההחתמה של אור לאומי מבורכת, ואנחנו ממשיכים במגמה להחתים את הצעירים הישראלים הטובים ביותר. לאומי שחקן מוכשר ואנחנו בונים עליו לשנים הבאות". על מינויו של יוסי בונן אמר אברהמי: "אני שמח שאנחנו חוזרים לשתף פעולה. יש בינינו כימיה טובה, והוא מגיע אחרי שעשה עונה גדולה בקרית אתא. יוסי עוזר מאמן בכיר שמכיר את המערכת ואת הפועל, והוא ישתלב בצורה נהדרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

במקביל, הרשות לבקרה תקציבית המליצה היום להעמיד את האדומים לדין בנוגע לחוזהו של דיז'ון תומפסון מעונת 2014/15, לאחר שיו"ר הקבוצה רמי כהן, וחבר הנהלת המועדון ידידיה רפפורט, התייצבו לחקירה במשרדי הבקרה השבוע. קיימות שני חשדות מרכזיים כנגד הקבוצה - קיום חוזה כפול עם תומפסון, שקיבל סכום מסוים עם הגעתו ארצה וסכום זה לא מופיע בחוזה שהופקד בבקרה, ואישור יתרת תשלום בדבר העדר חובות של הקבוצה כלפיו שעל פי השחקן לא נחתם על ידו, אלא זויף. מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "אנו משתפים שיתוף פעולה מלא עם הבדיקה שמבצעת הרשות לבקרה תקציבית בעניין".

מהפועל תך אביב נמסר בתגובה: "אנו משתפים שיתוף פעולה מלא עם הבדיקה שמבצעת הרשות לבקרה תקציבית בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully