וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב, מודל 2016/17: בירנבוים וטפירו, הדר, גינת ודילייני

2.6.2016 / 8:49

אחרי ההדחה בפלייאוף, האדומים יחלו בהכנות לעונה הבאה. המאמן הוותיק והשחקן שמתלבט אם לפרוש, המחזיק בהצעה לאימון באשדוד, מועמדים לתפקיד המנהל המקצועי, מאמן מכבי חיפה עשוי להחליף את אברהמי. הזרים יעזבו, נאור יקבל הצעה לחוזה חדש

one

בווידאו: ההפסד של הפועל תל אביב להפועל ירושלים

הפועל תל אביב סיימה אמש (רביעי) את עונת 2015/16 עם הפסד בסדרת רבע גמר הפלייאוף להפועל ירושלים 3:2, כשכבר בתקופה הקרובה צפויים בקבוצה להתחיל לעבוד על העונה הבאה. האדומים מסיימים את העונה עם המון גאווה על סדרת פלייאוף משובחת, אך בהנהלה לא שוכחים את העונה הקשה שעברה עליהם, ועוד לפני הגעתו של נייט רובינסון, ששינתה את העונה של האדומים, היו כאלה שאמרו "שיש לעלות עם שופל על העונה הזאת ולבנות מחדש".

הפועל תל אביב מודל 2016/17 תציג לראשונה מנהל מקצועי למועדון כולו, כשעל הפרק שני מועמדים בולטים, איתם אמורים בקבוצה לשוחח בתקופה הקרובה - אפי בירנבוים ומאיר טפירו. בירנבוים הוותיק, שאימן את האדומים בעבר, לא מאמן בשנתיים האחרונות ומקורביו הודו כי יהיה מעוניין בתפקיד. טפירו, שעדיין לא החליט באופן סופי האם לפרוש ממשחק פעיל או לא, מחזיק במקביל בהצעה ממכבי אשדוד/באר טוביה לאמן את הקבוצה בשנתיים הקרובות, אך הצעה טובה מהפועל תל אביב עשויה לטרוף את הקלפים עבורו.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זכה למחמאות, אך סיים את דרכו בהפועל תל אביב. אברהמי/ברני ארדוב

בגזרת המאמן, למרות המחמאות לסיום העונה של שרון אברהמי, המאמן יסיים את תפקידו הקיץ ויעזוב. המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא רמי הדר, כשבהפועל תל אביב רואים בו כמועמד טבעי וראוי אחרי שנתיים טובות במכבי חיפה. שם נוסף שעלה, וייתכן אף שיחכו לדעת האם ימשיך בהפועל ירושלים לפני שיפנו להדר, הוא דני פרנקו, שהיה מועמד גם לפני הגעתו של עודד קטש לפני שנתיים.

כל השחקנים הזרים של הקבוצה יעזבו, ובגזרת הישראלים רביב לימונד, שסיכם על חוזה לשלוש שנים בתחילת העונה, יחתום עליו הקיץ וישאר, כמו גם תמיר בלאט שמחזיק בחוזה. מתן נאור צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש לעונה נוספת, למרות דבריו במסיבת העיתונאים עם הדחת הקבוצה, כמו גם דניאל איידן שהצטרף במהלך העונה והרשים. רוברט רות'בארט מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך קיימת אכזבה מיכולתו וייתכן מאוד כי יתבקש למצוא קבוצה חדשה. שני שחקנים נוספים שיהיו בסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה הם הצעירים צוף בן משה ויונתן רבינוביץ'.

ומה לגבי מצטרפים חדשים? בהפועל תל אביב עדיין לא ביצעו פניות לאף שחקן, אך במהלך העונה סימנו מספר שחקנים אותם אוהבים ועשויים לצרף. תומר גינת, הישראלי המצטיין של הליגה הלאומית, הוא שחקן שבקבוצה היו רוצים לראות בעונה הבאה, אך גם הפועל אילת, הפועל חולון וגלבוע/גליל הביעו בו עניין. סטו דגלאס ממכבי קרית גת הרשים את אנשי המועדון, ופנייה אליו גם כן עשויה להעשות. מלבד דגלאס, שני הכוכבים הזרים של מכבי קרית גת נחשבים למועמדים טבעיים לאדומים - אלאנדו טאקר ופול דילייני.

שחקן מכבי קרית גת אלאנדו טאקר. ברני ארדוב
בעונה הבאה באדום? דילייני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully