וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי בריידי: "אני מאושר עד הגג, כל החיים חיכיתי לרגע הזה"

כובש שער הניצחון של אירלנד ב-0:1 מול איטליה, שהעלה אותה לשמינית הגמר, היה נרגש בסיום: "זו ההרגשה הכי טובה בעולם". ג'יימס מקליין: "לראות אנשים מבוגרים בוכים כך, זה בלתי ייאמן"

רובי בריידי שחקן נבחרת אירלנד (אמצע) עם מרטין אוניל. GettyImages
בריידי עם אוניל/GettyImages

אירלנד רשמה הערב (רביעי) הישג מרשים. הנבחרת של מרטין אוניל ניצחה 0:1 את איטליה, לה לא היה על מה לשחק, וסיימה את בית ה' במקום השלישי עם ארבע נקודות בדרך לשמינית הגמר. האירים יפגשו בסיבוב הבא את המארחת צרפת. האיטלקים העניקו מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון שלהם.

אלסנדרו פלורנצי, שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
לא ערב שהאיטלקים יתגאו בו. פלורנצי/רויטרס

* ג'אנלואיג'י בופון לא פתח בהרכב של נבחרת איטליה במשחק ביורו לראשונה מאז גמר יורו 2000.

* רובי בריידי הוא השחקן החמישי השונה של אירלנד שכובש ביורו.

* אירלנד הפכה לנבחרת הרביעית שמנצחת את איטליה גם ביורו וגם בגביע העולם.

עוד באותו נושא

יורו 2016: אירלנד בשמינית הגמר אחרי 0:1 דרמטי על איטליה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אירלנד חוגגים. GettyImages
האירים בטירוף/GettyImages

רובי בריידי בכה במהלך הראיון שלו לאחר המשחק ואמר: "איזה רגע בשביל כל מי שמעורב בזה. אמרנו שנעשה עבודה טובה ועשינו את זה. אנחנו בשמינית הגמר. הרגליים שלי לקחו אותי לרחבה בשער ואני מאושר עד הגג. אני מתרגש מאוד. כל החיים שלי גדלתי וחיכיתי לרגע הזה, לשחק על הבמה הזו. לעשות את זה לפני המשפחה שלי זו ההרגשה הכי טובה בעולם".

ג'יימס מקליין הוסיף: "התשוקה, לראות אנשים מבוגרים בוכים ומראים אהבה אמיתית למדינה שלנו, זה בלתי ייאמן. ידענו שאנחנו חייבים לנצח אחרת נלך הביתה, השארנו הכול על המגרש, זה הלילה הטוב ביותר בחיי".

בצד המפסיד, אנטוניו קונטה סיכם: "בכנות, אין לי הרבה על מה להתלונן. היה משחק קשה, קשוח, פיזי על משטח לא טוב. חבל על השליש האחרון שלנו, בעיקר כשחשבנו שאנחנו שולטים, אבל כולם זכו לשחק ונתנו לי יכולת חיובית". כשנשאל על ידי העיתונאים האם איטליה ברמה של ספרד, השיב: "אני לא יודע, אתם כל כך טובים בלשפוט, תגידו לי אתם".

לאונרדו בונוצ'י: "היינו יכולים לעשות יותר, אבל מגיעות מחמאות לאירלנד על הנחישות והפיזיות שלהם. אנחנו צריכים לחזור למסלול, תמיד אפשר ללמוד דברים מהפסדים".

לורנצו אינסינייה: "כל הנבחרת נתנה את כל מה שיש לה ואין לנו חרטות. המגרש היה רע והיה קשה לשחק עליו. אנחנו אופטימיים לקראת ההמשחק, וההפסד הזה ממש לא מוריד לנו את הביטחון. אני תמיד עומד לרשות המאמן, מתי שהוא יצטרך אותי ובאיזה תפקיד שיבקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully