וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאנדו טאקר סיכם בהפועל תל אביב

הזר המצוין של מכבי קרית גת, שעל מועמדותו לאדומים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ימשיך את הקריירה בישראל. הוא ההחתמה הראשונה בעידן אפי בירנבוים במועדון. עירוני נהריה: סטו דגלאס על סף חתימה, ערן אסנטי נשאר

שחקן מכבי קרית גת, אלאנדו טאקר. ברני ארדוב
עובר לאדום. טאקר/ברני ארדוב

מנהל מקצועי חדש יש בהפועל תל אביב, אפי בירנבוים שמו, אבל מדיניות הרכש מזכירה את זו שהייתה במועדון לפני שנה. בקיץ החולף החתימו האדומים את ג'ון וויליאמסון ורוברט רות'בארט, ששיתפו פעולה בעירוני נהריה מהתחתית, וגם כעת הם פותחים את פעולותיהם בשוק עם שחקן שניצל מירידה: מדובר באלאנדו טאקר, הגארד/פורוורד המצוין של מכבי קרית גת, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

טאקר (32, 1.98) דורג אשתקד במקום הרביעי בין קלעי ליגת העל, כשהעמיד 18.7 נקודות למשחק, להן הוסיף 5.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים.

רק פעם אחת ב-21 משחקים הוא ירד מדאבל פיגרס, אבל את חמשת המחזורים האחרונים של העונה הוא החמיץ בגלל פציעה. על מועמדותו להפועל תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט כבר לפני שלושה שבועות.

גם גארד אחר של קרית גת, סטו דגלאס, יעזוב לטובת קבוצה אחרת. המתאזרח (26, 1.91) קרוב לחתימה בעירוני נהריה, שתהיה תחנתו השלישית בשלוש שנים בליגת העל (אחרי ששיחק גם בגלבוע/גליל בעונת 2013/14). הוא העמיד בעונה החולפת ממוצע של 7.6 נקודות במשחק. ערן אסנטי, שהציג עונת שיא בדקות (22.1), בנקודות (5.1) ובריבאונדים (4), ימשיך לעונה שלישית בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully