וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "בגמר פשוט נצטרך לחזור על מה שעשינו בחצי - לשחק מושלם"

שיאן הכיבושים החדש של ארגנטינה רוצה גביע אחרי שני הפסדים בגמרים: "חייבים לשכוח מהגמרים הקודמים". לאבצי שבר את ידו וייעדר מהגמר, פרננדס ורוחו בספק. צפו בפציעה המחרידה של החלוץ

AP

האם הפעם ארגנטינה תצליח להניף סוף סוף גביע? ליאונל מסי וחבריו העפילו הלילה (רביעי) לגמר שלישי ברציפות, הפעם בקופה סנטנריו, אחרי שבשני הקיצים הקודמים נכנעו לגרמניה בגמר המונדיאל לאחר הארכה ולצ'ילה בגמר הקופה אמריקה בדו קרב מהנקודה הלבנה. האלביסלסטה הביסה 0:4 את ארצות הברית ויריבתה תיקבע בחצי הגמר השני, שיקבע אם זו תהיה צ'ילה בשחזור של השנה שעברה, או קולומביה. מעבר לניצחון המשכנע, שני אירועים משכו את עיקר תשומת הלב באצטדיון ביוסטון - שבירת שיא הכיבושים של ליאונל מסי בנבחרת ארגנטינה והפציעה המחרידה של אסקיאל לאבצי.

טבלת מלכות השערים של ארגנטינה:

ליאונל מסי - 55 שערים ב-112 משחקים
גבריאל בטיסטוטה - 54 שערים ב-78 משחקים
הרנאן קרספו - 35 שערים ב-64 משחקים
קון אגוארו - 34 שערים ב-75 משחקים
דייגו מראדונה - 33 שערים ב-91 משחקים

עוד בנושא

ארגנטינה הביסה 0:4 את ארצות הברית והעפילה לגמר קופה סנטנריו
קופה סנטנריו: צ'ילה וקולומביה ייפגשו בקרב על הגמר
"כייסתי את האנגלים": 30 שנה ל"יד האלוהים" ו"שער המאה" של מראדונה

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
"חייבים להשאר רגועים". מסי חוגג/AP

מסי עקב את גבריאל בטיסטוטה עם שער מרהיב בבעיטה, הוסיף שני בישולים וזכה בפעם השלישית בטורניר באיש המשחק. לאחר סיומו אמר: "המטרה הייתה להגיע לעוד גמר. היינו טובים מתחילת הטורניר ומגיע לנו להיות שם. אני מאושר לשבור את השיא של בטיסטוטה ואסיר תודה כלפי חברי לנבחרת, זה גם בזכותם. עכשיו אנחנו חייבים להשאר רגועים ולנוח בימים שנותרו. בגמר פשוט נצטרך לחזור על מה שעשינו היום, וזה לשחק מושלם".

כוכב ברצלונה לא מתכוון לתת לטראומות העבר למנוע ממנו זכיה נוספת. "נהיה חייבים לשכוח מהגמרים הקודמים שהפסדנו", אמר, "ולהתייחס לזה כאל משחק רגיל. לא משנה לי אם נשחק מול צ'ילה או קולומביה. צריך להנות מכך שאנחנו בעוד גמר עם חבורת השחקנים הזאת והלוואי שנזכה בגביע". כשנשאל על השער שכבש, הצטנע: "ניחשתי שהשוער יעשה צד קטן, הם הלך מעט ימינה והבעיטה שלי הייתה מאוד נחמדה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדים של ליאונל מסי בחצי גמר קופה אמריקה. AP
גם האוהדים יודעים מי כוכב הטורניר/AP

בטורניר עצמו, אגב, מסי ממוקם רק שני בטבלת מלכות השערים, עם חמישה. לאדוארדו ורגאס הצ'יליאני יש שישה (ומשחק פחות), והם עוד עשויים להפגש לקרב ישיר בגמר גם על התואר הזה.

מאמן ארגנטינה טאטה מרטינו: "זה משמח אותי מאוד שמסי שבר את השיא של בטיסטוטה. זה נהדר שהשחקן הטוב בעולם מוביל את הכיבושים עבור ארגנטינה. אני בטוח שהוא שמח".

על המשחק: "אף אחד לא יזכור מה עשינו אם לא ננצח בגמר. מה שחשוב זה לא לחשוב אם אנחנו הכי טובים או לא, אלא לענות על המגרש. רצינו לנצח כדי לחזור למעמד בו היינו לפני שנה, עכשיו נתכונן לזכות. שיחקנו נהדר היום. לא נתנו ליריבה אופציות ושלטנו כל 90 הדקות. זכינו מהר בכדורים, היינו מאוד מדויקים, ניידים וקשוחים".

אסקיאל לאבצי שחקן נבחרת ארגנטינה חוגג שער. AP
הספיק לכבוש צמד לפני שנפצע. לאבצי/AP

לא הכל ורוד עבור האלביסלסטה, ששלושה משחקניה נפצעו במשחק. מדובר באגוסטו פרננדס, אסקיאל לאבצי ומרקוס רוחו. קשר אתלטיקו מדריד הוחלף בדקה ה-57 בגלל מתיחה בירך, עבר אולטרא-סאונד ונקבע כי הפציעה שלו לא חמורה, אך לא ברור אם יהיה כשיר לגמר.

חמש דקות לאחר מכן החלוץ שמשחק בליגה הסינית, שכבר הספיק לכבוש צמד במשחק, ניסה לעצור בחזהו כדור שהיה בדרך החוצה ונפל מאחורי שלטי הפרסום על ידו. לאחר מכן אובחן כי שבר את ידו השמאלית, והוא יעבור ניתוח בימים הקרובים ויחמיץ כמובן את הגמר. לבסוף גם בלם מנצ'סטר יונייטד סבל ממתיחה, אך לא נראה כי יפספס את הגמר.

צפו בפציעה של לאבצי

כמובן שברשת מיהרו "לשפץ" את רגע הפציעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully