וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה במשא ומתן מתקדם עם הקשר הקרואטי פיליפ יאזביץ'

17.6.2016 / 14:15

שחקן הכנף שנבחן בבני יהודה בקיץ שעבר והעדיף את טרגו מורש הרומנית, עשוי לחתום בימים הקרובים. במועדון נוטים לשחרר את באגה, שוער נבחרת פרו לשעבר סלומון ליבמן, ברשימות

one

בווידאו: 1:2 של הפועל חיפה על קרית שמונה

הפועל חיפה במשא ומתן מתקדם עם הקשר הקרואטי פיליפ יאזביץ' (25), שחקנה של טרגו מורש הרומנית. השחקן עשוי לחתום בימים הקרובים בכפוף לפרטים אחרונים בעסקה כאשר מדובר באחד המועמדים הסופיים של יואב כץ לתפקיד.

יאזביץ' כבר נבחן בבני יהודה בקיץ שעבר והרשים בניצחון שלה 1:2 על הפועל אשקלון במשחק אימון, אבל קיבל הצעה מטרגו מורש והעדיף לחתום במדיה. הוא שותף העונה ב-26 משחקי ליגה בהם כבש חמישה משחקים ובישל שניים נוספים. בעבר הוא שיחק גם ב-CFR קלוז' ובכמה קבוצות קרואטיות.

עדיין בגזרת הזרים, אלי כהן נוטה לשחרר את הקשר דימיטרי באגה. במועדון טוענים כי המאמן לא רוצה את הקשר הבלארוסי, והוא הבהיר זאת בשיחה עם יואב כץ. "יואב רוצה את באגה בקבוצה, אבל אי אפשר להשאיר שחקן זר בכוח. יואב יביא שחקן טוב יותר", אמרו במועדון. בימים הקרובים יוחתם כנראה קשר זר אחר.

עוד בנושא:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המשא ומתן עם דני עמוס פוצץ ובחיפה החליטו להביא שוער אחר. ברשימות של אלי כהן נמצא השוער היהודי-פרואני, שוער נבחרת פרו לשעבר, סלומון ליבמן (31). קיימת אפשרות לפיה ניב אנטמן יישאר בקבוצה כשגם שוער זר על הפרק. אושרי רואש לא צפוי להישאר בקבוצה. בצוות המקצועי לא רוצים שהבלם יישאר לעונה נוספת והבהירו את זה גם לכץ.

סיפוק גדול נרשם בקרב אוהדי הקבוצה בנוגע לאירוח המשחקים באיצטדיון בחיפה. במועדון סיפרו כי בשעות הצהריים נערכה פגישה בין דורון אוסידון לקברניטי העירייה, לאחריה הצטמצמו הפערים בין הצדדים. "זאת לא החלטה כלכלית נכונה, אבל יואב עשה זאת למען האוהדים", אמרו בהפועל חיפה.

עדכון ראשון: 10:54

פיליפ יאזביץ' שחקן נבחן בני יהודה. דף הפייסבוק של "מבזקים מהשכונה", צילום מסך
המטרה הבאה של כץ: יאזביץ'/צילום מסך, דף הפייסבוק של "מבזקים מהשכונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully