וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפנתה את עטר לרופא מומחה. שחר: "אין עסקת טרייד"

17.6.2016 / 9:06

צעד נוסף שנועד להבהיר לחלוץ: אתה נשאר. מקורבי אלירן עטר: "הוא הבין שלא רוצים אותו". הנהלת קבוצה ערכה שיחה עם אוראל דגני. ניסיון להיפטר מסטויקוביץ', אופיר מרציאנו עדיין על הפרק

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא עוזב לשום מקום. עטר/ברני ארדוב

בצל ההצהרה של נשיא המועדון יעקב שחר, לפיה אלירן עטר נשאר בקבוצה עד תום העונה, מכבי חיפה הורתה אתמול (חמישי) לשחקן לערוך בדיקה אצל רופא מומחה בנוגע לפציעה ממנה הוא סובל - קרע חלקי ברצועת הקרסול, שבעקבותיה ייעדר לפחות עשרה ימים. המנכ"ל אסף בן דב התבקש לאתר רופא כזה, זאת כדי לבחון האם השחקן ייעדר תקופה ארוכה יותר. מעבר לבקשה של מכבי חיפה, נראה כי זהו צעד נוסף של המועדון שבא כדי להבהיר לשחקן כי הוא נשאר בקבוצה.

במכבי חיפה הכחישו אתמול כי הם אלה שהציעו טרייד תמורת עטר אך בסביבת השחקן טוענים: "מספיק שהם הסכימו לטרייד, ורצו להעביר אותו, כדי לגרום לאלירן להבין שהם לא רוצים אותו". שחר עצמו הבהיר לוואלה! ספורט: "אין שום טרייד עם מכבי תל אביב. באותה מהירות שזה עלה על הפרק, ולא מהצד שלנו, כך זה ירד. עטר נשאר שחקן מכבי חיפה".

עוד בנושא:

יעקב שחר: "עטר נשאר, נקודה". הוגשה הצעה רשמית לסטיב בירנבאום
יריבות מכבי חיפה במחנה האימון: אלופות גאורגיה, בולגריה ואזרבייג'אן

שחקן מכבי חיפה, אוראל דגני. טל לוי
קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. דגני/טל לוי

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, חיפה רוצה את שלומי אזולאי ועומרי בן הרוש. מכבי תל אביב הציעה שחקנים במסגרת עסקת טאלב טואטחה, שעשוי לצאת לפרנקפורט (האופציה השנייה: אולימפיאקוס). כזכור, בחיפה כבר הבהירו בתחילת השבוע כי "אנחנו רוצים את אזולאי ובן הרוש, לא בטוח שבעסקת טרייד". כבר אז הבהירו במועדון כי נושא עטר לא על הפרק.

במכבי חיפה ערכו שיחה עם אוראל דגני לאור ההחלטה של המאמן רוני לוי לחפש מגן ימני נוסף. דגני הבהיר כי מבחינתו כל עוד יש לו חוזה הוא מעדיף להישאר אך יחד עם זאת בשיחה שנערכה לאחרונה עם נציגיו הם קיבלו אור ירוק למצוא לו קבוצה אחרת, אם תתקבל הצעה עבורו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה נתנה אור ירוק לולדימיר סטויקוביץ' לחפש קבוצה. כעת מגבירים במועדון את המאמצים להיפרד מהשוער. השוער הישראלי המוביל להחליפו הוא אופיר מרציאנו. בחיפה סבורים שאוהד לויטה נמצא ברמה של שוערים ישראלים אחרים שהוצעו. לגבי לודוביק אוברניאק, הוא יגיע לאימון ביום ראשון. למכבי חיפה לא יהיה פשוט להשתחרר מהחוזה הגבוה שלו. גורם בכיר במועדון אמר אתמול לוואלה! ספורט: "יש כוונה להתחזק בשני זרים. אם נמצא כאלה, נשחרר שניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully