וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות מכבי חיפה במחנה האימון: אלופות גאורגיה, בולגריה ואזרבייג'אן

15.6.2016 / 18:04

הירוקים ייצאו לאוסטריה למחנה אימון שייצא לדרך ב-26 ביוני. היריבות תהיינה דינמו טביליסי, לודוגורץ רזגארד וקרבאח אגדאם. המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית: ב-14 ביולי

רוני לוי, אימון מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה
יפגוש שלוש אלופות. רוני לוי/מכבי חיפה, ראובן כהן

מכבי חיפה שתצא למחנה אימונים באוסטריה כחלק מההכנות לעונת 2016/17, תפגוש שלוש יריבות למשחקי הכנה: דינמו טביליסי, לודוגורץ רזגארד וקרבאח אגדאם. מחנה האימונים של הירוקים ייפתח ב-26 ביוני ויסתיים ב-7 ביולי. שבוע לאחר מכן מחזיקת הגביע כבר תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופה.

היריבה הראשונה תהיה דינמו טביליסי הגאורגית (29.6). מדובר באלופת גאורגיה, שזכתה בעונה החולפת באליפות בפעם ה-16 בתולדותיה. היריבה הבאה תהיה אלופת בולגריה לודוגורץ רזגארד (2.7), שבשנים האחרונות השתלטה על הליגה המקומית וזכתה בחמש אליפויות רצופות. היריבה השלישית והאחרונה, קרבאח אגדאם (5.7), היא אלופת אזרבייג'אן. כל היריבות של הירוקים תשחקנה בחודש הבא במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

הירוקים פתחו היום את אימוניהם לקראת העונה הבאה. בין הפנים החדשות ניתן היה לראות את ניקיטה רוקאביציה שנרכש מבית"ר ירושלים ויפיראס מוגרבי שהגיע מבני סכנין. אביחי ידין לא הגיע לאימון כצפוי, לאחר שבמועדון הבהירו לו שאינם מעונינים בשירותיו. הוא יושאל לעונה נוספת, ההערכה היא שלהפועל תל אביב. גם שמעון אבוחצירא הגיע למתחם, אך במועדון לא מוכנים לאפשר לו להתאמן בשלב זה. טאלב טואטחה שאמור להימכר לקבוצה בחו"ל, לא התאמן.

עוד בנושא

https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/tracks/269079133&color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false%22>
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully